ذوب‌آهن با النصر بازی می‌کند و سپاهان با الاتحاد

اصفهانی‌ها؛ کابوس امشب نمایندگان عربستان

لیگ قهرمانان آسیا به آخرین روز مرحله گروهی خود رسید؛ جایی که ذوب‌آهن و سپاهان در شرایطی متفاوت اما با انگیزه‌ای مشترک به مصاف النصر و الاتحاد می‌روند. این انگیزه مشترک ممانعت از صعود نمایندگان فوتبال عربستان به مرحله حذفی رقابت‌هاست.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۴

ذوب‌آهن که با 11 امتیاز صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده است، برای آن‌که خیالش را بابت سرگروهی راحت کند، باید یک امتیاز از النصر بگیرد که البته همین یک امتیاز حکم حذف نماینده عربستان خواهد بود. النصر حتی اگر مقابل ذوب‌آهن به پیروزی برسد کارش برای صعود از این گروه سخت است؛ چراکه با 3 امتیاز کمتر نسبت به لخویا، در تفاضل گل هم 11 گل از نماینده قطر عقب‌تر است.

اگر لخویا در دیگر بازی این گروه مقابل بنیادکار ازبکستان امتیاز از دست بدهد تیم یحیی گل‌محمدی با هر نتیجه‌ای مقابل النصر سرگروه باقی خواهد ماند. با این حال یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با النصرعربستان گفت: ما از گروه‌مان صعود کرده‌ایم، اما می‌خواهیم قدرت و توانایی‌مان را در آسیا نشان دهیم.

در گروه A شرایط متفاوت است، چراکه سپاهان با 3 امتیاز دیگر شانسی برای صعود ندارد. با این حال نماینده کشورمان می‌تواند با متوقف کردن الاتحاد عربستان، این تیم را هم از صعود به مرحله حذفی محروم کند. در این گروه لوکوموتیو ازبکستان با 9 امتیاز صدرنشین است و النصر امارات با 8 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. اما چون این دو تیم باید به مصاف هم بروند التحاد عربستان می‌تواند با پیروزی بر سپاهان به عنوان تیم دوم صعود کند. اینجاست که اهمیت بازی سپاهان دوچندان می‌شود. دیدار دو تیم سپاهان و الاتحاد ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در عمان برگزار می‌شود. تیم ذوب‌آهن هم از ساعت 21 و 45 دقیقه به وقت تهران در دوحه به مصاف النصر عربستان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها