فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد:

رونمایی از چند شناور جدید در سال 95

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد:

برگزاری ۲۰ رزمایش دریایی در سال ۹۵

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حدود ۲۰ رزمایش در طول سال جاری خواهیم داشت، گفت: منطقه، مال ما است و خلیج فارس خانه ما است؛ با اقتدار کامل در آن حضور داریم و به کسی ارتباطی ندارد.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۰
برگزاری ۲۰ رزمایش دریایی در سال ۹۵

به گزارش جام جم آنلاین ، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه سخنرانی در میان دانشجویان و اساتید دانشگاه تربیت مدرس در جمع خبرنگاران و در خصوص رزمایش‌های نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ما در ماه آینده رزمایش تخصصی جنگال برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: به ترتیب رزمایش تخصصی موشکی، رزمایش عملیات ویژه، رزمایش پدافند غیرعامل، رزمایش زیردریایی ها، رزمایش ناوشکن های موشک انداز و رزمایش اطلاعات و اشراف اطلاعات برگزار می کنیم.

امیردریادار سیاری با بیان اینکه حدود ۲۰ رزمایش در سال جاری خواهیم داشت، گفت: در پایان سال رزمایشی تحت عنوان رزمایش «ولایت ۹۵» را در دستور کار داریم که احتمالا در بهمن ماه اجرا می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نیروی دریایی برای حضور در مناطق مختلف جهان باید از تحرک و پویایی لازم برخوردار باشد تا بتواند توان دفاعی خود را حفظ کند.

وی در خصوص ادعای جدید کنگره آمریکا مبنی بر حضور تنش‌ آفرین ایران در خلیج فارس خاطرنشان کرد: آمریکایی ها حضور با اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تهدید قلمداد کرده اند؛ آنها علاقه مند نیستند که ما اقتدار داشته و در خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و آب های آزاد جهان حضور داشته باشیم.

امیردریادار سیاری با تاکید بر اینکه هر جا ما مقتدر باشیم آنها احساس می کنند که منافعشان در خطر است، تصریح کرد: منطقه، مال ما است و خلیج فارس خانه ما است؛ با اقتدار کامل در آن حضور داریم و به هیچ کسی ارتباط ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها