مرد مالباخته چند ساعت پس از به سرقت رفتن اموالش، یکی از سارقان را شناسایی کرد و او را در جریان تعقیب و گریز به دام انداخت.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۰

به گزارش جام‌جم، روز شنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از سرقت کیف و گوشی تلفن همراهش در یکی از محله‌های جنوبی تهران خبرداد . ماموران با حضور در محل سرقت به تحقیق از مالباخته پرداختند که وی در اظهاراتش گفت: در مسیر خانه بودم که دو پسر جوان که سرنشینان موتورسیکلتی بودند و یکی از آنها قمه‌ای به دست داشت، به من نزدیک شده و قمه را به سمتم گرفتندو مرا به کناری پرت کردند. آنها گوشی تلفن همراه و کیفم را که حاوی 150 هزار تومان پول، چکی به ارزش پنج میلیون تومان، دو کارت بانکی، مدارک اداری و سند تلفن همراهم بود، دزدیده و متواری شدند. به کمک موتورسواری آن دو را تعقیب کردم که در شلوغی شهر ناپدید شدند.

بعد از ظهر همان روز مالباخته با پلیس تماس گرفت و از دستگیری یکی از سارقان خبرداد .

در این مرحله مالباخته و شاکی پرونده دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه34 تهران منتقل شدند. ابتدا شاکی به بازپرس غریب احمد زاده گفت: مرد جوان و همدستش با قمه به من حمله کردند و گوشی و کیفم را دزدیدند. بعد از ظهر روز سرقت سارق را در خیابان دیدم و او را پس از تعقیب و گریز با کمک مردم دستگیر کردم.

وی اضافه کرد: من از پول‌ها و اموال سرقتی به شرط این که گوشی سرقتی ام را پس بدهند، گذشت می‌کنم. زیرا تصاویر اعضای خانواده ام در آن گوشی ثبت بود.

در ادامه متهم جوان بازجویی و منکر سرقت اموال شاکی شد. او مدعی بود که شاکی وی را با جوان دیگری اشتباه گرفته است. تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها