ملی‌پوشان والیبال، تمرینات سختی را قبل از رقابت‌های انتخابی پشت‌سر می‌گذارند

نقشه «ریو» در ذهن لوزانو

رائول لوزانو، سرمربی آرژانتینی و جدید تیم ملی والیبال در حالی وارد تهران شد و تمرینات ملی‌پوشان را برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک زیرنظر گرفت که در بدو ورود تصریح کرد: والیبال ایران بی‌قرار المپیک است!
کد خبر: ۸۹۲۷۲۱

تمرینات تیم ملی والیبال در حالی از 8 فروردین زیرنظر سیچلو آغاز شد که لوزانو دیروز پس از ورود به تهران در جمع 32 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی تمامی برنامه‌ها و قوانین و مقررات تیم و تمرینات را اعلام کرد و تحلیل خلاصه‌ای از عملکرد تیم ایران در مسابقات گذشته براساس معیارهای تخصصی در مقایسه با دیگر تیم‌های تراز اول دنیا به بازیکنان ارائه کرد.

لوزانو از بازیکنان خواست که تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت و المپیکی شدن والیبال ایران انجام دهند تا بازی‌های خوبی در رقابت‌های انتخابی المپیک از خود به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال همچنین با بیان این‌که مردم و والیبال ایران برای حضور در المپیک بی‌قرارند، گفت: به کسب سهمیه خوشبین هستم. فکر می‌کنم که رویای حضور در المپیک مختص مربی و کادر فنی نیست، بلکه تمامی بازیکنان، افراد شاغل در فدراسیون والیبال و ایرانیان برای کسب سهمیه لحظه‌شماری می‌کنند. کادر فنی و بازیکنان والیبال در این مدت تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به این هدف مهم دست یابیم.

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان این‌که مسابقات بسیار سختی در انتخابی المپیک خواهیم داشت، افزود: قول می‌دهم تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه انجام دهیم. تیم ایران تاکنون تمرینات خوبی داشته است و من به کسب سهمیه خوشبین هستم.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک با تیم‌های استرالیا، چین، ژاپن (میزبان)، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه برای چهار سهمیه المپیک که به تیم‌های اول تا سوم و بهترین تیم آسیایی تعلق می‌گیرد، مسابقه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها