استارت عباسعلی با نقره لیگ جهانی کاراته

بانوی ملی‌پوش کاراته ایران مدال نقره لیگ جهانی کاراته هلند را کسب کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۳

در چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته که به میزبانی هلند و در شهر روتردام برگزار شد، حمیده عباسعلی، نماینده وزن +68کیلوگرم ایران به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

پرافتخارترین بانوی کاراته‌کای ایران در دور نخست این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم مقابل کاراته‌کایی از اکوادور پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی، با رای داوران در هانتی پیروز شد و به دور بعد راه یافت. عباسعلی در مبارزه سوم نماینده اوکراین را 4 بر صفر شکست داد و در ادامه کاراته‌کایی از اسلواکی را 3 بر یک برد و راهی دور پایانی شد. او در این مرحله مقابل نماینده کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و به مدال نقره این وزن رسید.

ملی‌پوش کشورمان در بازگشت از این رقابت‌ها در گفت‌وگو با «تورنیوز» با بیان این‌که سطح مسابقات با توجه به در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی اروپا بالا بود، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که شروع سال ۹۵ برای من همراه با مدال بود. امیدوارم این روند ادامه‌دار بوده و پایانش هم با یک مدال خوش‌رنگ همراه باشد.

بانوی مدال‌آور کاراته در خصوص برنامه‌ریزی خود در سال جدید نیز گفت: خودم را آماده می‌کنم که هرچه بیشتر در این‌گونه مسابقات شرکت کنم تا به امید خدا سطح فنی و آمادگی و عملکردم را برای مسابقات جهانی بالا ببرم.

عباسعلی در پایان با آرزوی سالی پربرکت برای هموطنان گفت: برای همه هموطنانم سال خیلی خوبی آرزومندم و امیدوارم به تک‌تک آرزوهایشان برسند و ممنونم که همیشه حمایتم کردند.

چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته با حضور 778 کاراته‌کا از 59 کشور جهان با قهرمانی تیم فرانسه با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و یک برنز به پایان رسید. ترکیه با سه طلا، سه نقره و سه برنز دوم شد، هلند با سه طلا و یک برنز در مکان سوم ایستاد. در این پیکارها بلژیک، ایران، مجارستان و روسیه هر کدام با یک مدال نقره در جایگاه دهم قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها