پرونده ناپدید شدن مرد جوان، با دستگیری یک مخترع که آخرین بار با او تماس داشته، وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۸

به گزارش جام‌جم، نهم اسفند سال گذشته پسر 23 ساله‌ای به نام حسین برای خرید از خانه شان در یکی از محله‌های شهرستان کلاله در استان گلستان خارج شد و دیگر بازنگشت.

در پی غیبت مرموز این جوان، خانواده او موضوع را به پلیس آگاهی اطلاع دادند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای یافتن وی آغاز شد تا این‌که دو هفته بعد از گم شدن مرد جوان، ماموران با کشف سرنخ‌هایی متوجه شدند آخرین فردی که با وی تلفنی صحبت کرده، ساکن شهر تهران است.

ماموران که احتمال می‌دادند این مرد در ماجرای گم شدن این پسر نقش داشته باشد، برای دستگیری وی وارد عمل شدند تا این‌که با هماهنگی پلیس تهران دو روز پیش صاحب خط تلفن همراه شناسایی و در خانه‌اش دستگیر شد.

او روز گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس سعید احمدبیگی گفت: من پیش از این در شرکتی که در کلاله راه‌اندازی کرده بودم، کار می‌کردم. ثبت اختراعات دارم و تاکنون پایم به کلانتری و دادسرا باز نشده است. زمانی که در کلاله فعالیت داشتم، جهت سهولت کارها برای سرکارگر و چند کارگر افغان خط تلفن اعتباری خریدم و بعد از مدتی شرکت را به مکان دیگری منتقل کردم. اما فراموش کردم سیمکارت‌ها را از آنها تحویل بگیرم یا مسدود کنم. 20 روز دیگر عروسی من است و فرد ناپدید شده را نمی‌شناسم. گمان می‌کنم کارگران سابقم با او آشنایی داشته باشند.

با توجه به این‌که پرونده در دادسرای شهرستان کلاله مطرح بود، برای این مرد قرار قانونی صادر و متهم به دادسرای کلاله منتقل شد تا ادعایش بررسی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها