«من قربانی طلاق و اعتیادم. مادر و برادرم به من توجهی نمی‌کردند و برای انتقام آنها را کشتم. اگر دستگیر نمی‌شدم، پدرم را هم می‌کشتم.»
کد خبر: ۸۸۷۱۱۴

این بخشی از اعترافات پسر 28‌ساله‌ای است که مادر و برادر 20 ساله‌اش را در مشهد به قتل رسانده است. او با حضور در محل قتل، صحنه جنایت را بازسازی کرد.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 28 دی امسال همزمان با کشف جسد مادر و پسری در بلوار طبرسی مشهد آغاز شد. تیم جنایی پس از حضور در محل قتل دریافتند، زن 51 ساله در خواب غافلگیر و در رختخواب با ضربه‌های چاقو کشته شده است. جسد پسر 20 ساله او نیز در اتاقش افتاده بود که پس از درگیری با قاتل، او هم با ضربه‌های چاقو از پا درآمده بود.

تحقیقات نشان داد، زن میانسال پس از جدایی از همسرش همراه دو پسر 20 و 28 ساله خود در این خانه زندگی می‌کرد که پسر 28 ساله به نام محمد پس از قتل ناپدید شده بود.

یکی از پسران دیگر مقتول که در محل دیگری زندگی می‌کرد، در تحقیقات گفت: مادرم دیروز خاله‌ام را به خانه‌اش دعوت کرده بود اما امروز وقتی خاله‌ام به اینجا آمد، در را به رویش باز نکرد. از طریق تماس او متوجه غیبت مادرم شده و به اینجا آمدم. با کلید یدکی در را باز کرده و با جسد مادر و برادرم رو‌به‌رو شدم.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، محمد اعتیاد شدیدی به موادمخدر دارد و اغلب شب‌ها را در خیابان می‌خوابد و شب قتل به خانه بازگشته بود. همچنین بررسی محل نشان داد، تلفن همراه و طلاهای صاحبخانه سرقت شده است.

دستگیری قاتل

با ردیابی تلفن همراه سرقتی مشخص شد، قاتل پسر معتاد خانواده است. سرانجام هفته گذشته او در بلوار رسالت شناسایی و دستگیر شد.

متهم به قتل که تغییر چهره داده بود و حدود شش فقره سابقه کیفری اعتیاد، سرقت و... را در پرونده خود دارد، در اعترافات خود عنوان کرد: روز حادثه قبل از ساعت 6 صبح از خواب بیدار شدم و چاقویی را برداشتم و ابتدا مادرم را با چند ضربه در خواب کشتم اما وقتی وارد اتاق خواب برادرم شدم، او با من درگیر شد که او را هم کشتم. سپس تلفن همراه را برداشتم و گوشواره‌های مادرم را نیز از گوشش درآوردم و وقتی از مرگ آنها اطمینان یافتم، به مسافرخانه‌ای در اطراف خیابان طبرسی رفتم و دو شب را آنجا بودم. گوشواره‌ها را هم به رهگذری فروختم .

محمد در ادامه وقتی مقابل قاضی احمدی‌نژاد بازپرس جنایی مشهد قرار گرفت، با طرح ادعاهای جدیدی گفت: به مادر و برادرم مشکوک بودم و تصور می‌کردم آنها فساد می‌کنند به همین دلیل هردو را کشتم. مادر و برادرم مهدورالدم بودند.

بازسازی صحنه قتل

با توجه به تناقض‌گویی‌های متهم درباره انگیزه‌اش از قتل، بازپرس جنایی دستور بازسازی صحنه قتل را صادر کرد. پسر 28 ساله که راهی برای فرار از بیان حقیقت نداشت، وقتی به محل قتل منتقل شد به بازپرس گفت: پدر و مادرم حدود 14 سال قبل از هم جدا شدند. بعد از آن من نزد مادرم ماندم اما او هیچ توجهی به من نداشت و به میلاد بیشتر از من می‌رسید. همین رفتار او باعث شد به سمت اعتیاد بروم و از خانواده دور شوم. اعضای خانواده‌ام را عامل بدبختی خود می‌دانستم و تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم. شب قبل از قتل به خانه مادرم رفتم و تا صبح بیدار ماندم و فکر کردم. باید انتقام می‌گرفتم به همین خاطر صبح زود چاقویی برداشته و مادرم را در خواب کشتم. بعد هم با برادرم درگیر شده و او را هم کشتم.

متهم به قتل ادامه داد: از جنایت خود پشیمان نیستم و اگر دستگیر نمی‌شدم پدرم را هم می‌کشتم. من با کشتن آنها، از خانواده‌ام انتقام گرفتم و عقده‌های روانی‌ام را خالی کردم. بعد از قتل دو شب را در مسافرخانه ماندم و پس از آن شب‌ها در بیابان می‌خوابیدم.

پس از بازسازی صحنه قتل، قاضی احمدی‌نژاد به تیمی از کارشناسان ماموریت داد برای مقتول پرونده شخصیتی تشکیل دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها