شهردار سابق شهرستان مهاباد اردستان قربانی توطئه دخترش شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۴۵

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده 8 بهمن امسال با انتقال شهردار سابق مهاباد اردستان اصفهان به بیمارستان و مرگ او به علت اصابت ضربات چاقو آغاز شد.

با اعلام موضوع قتل به تیم‌های جنایی، تحقیقات به منظور مشخص شدن علت قتل او و دستگیری عاملان جنایت آغاز شد. ماموران پلیس در نخستین گام به تحقیق از فرزند مقتول پرداختند که او مدعی شد نیمه‌شب متوجه سروصدا از داخل اتاق خواب پدرم شدم و وقتی برای بررسی موضوع به آنجا رفتم، چند مرد ناشناس را دیدم که درحال فرار هستند.

ماموران با بررسی محل قتل متوجه شدند، هیچ آثاری از ورود به زور روی در دیده نمی‌شود به همین خاطر به دختر مقتول مشکوک شده و به تحقیق از او پرداختند که وی منکر هرگونه اطلاعی از ماجرا شد؛ اما در ادامه هویت قاتلان پدرش را فاش کرد.

سرهنگ رحمت الهه مهرانفر، فرمانده انتظامی اردستان در این باره به یک سایت محلی گفت: باتلاش ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان در مدت کوتاهی مشخص شد برنامه‌ریزی قتل از سوی دختر مقتول بوده و دو پسر جوان را برای قتل پدر تحریک کرده که قاتلان باورود به منزل مقتول، وی را در حالی که خواب بوده به‌وسیله ضربات چوب و چاقو مورد ضرب وجرح قرارداده و موجب قتل وی شده‌اند. ماموران پلیس آگاهی باانجام اقدامات پلیسی موفق شدند همزمان در چهار نقطه از کشور دو نفر قاتل ودو نفر دیگررا به جرم معاونت در قتل دستگیر کنند.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین رئیس پلیس استان اصفهان نیز به جام‌جم گفت: عاملان جنایت در شهرهای جنوبی کشور دستگیر شدند و صحنه جنایت را بازسازی کرده‌اند. تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها