مردی که با همدستی دو نفر از دوستانش برای یافتن قاتلان دایی‌هایش به خانه نامزد یکی از عاملان جنایت حمله کرده و دو نفر را کشته بود، همراه همدستانش دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۶۹

رسیدگی به این پرونده دی سال 1387 در حمله افرادی مسلح به خانه‌ای در شهرک گلستان شیراز در دستور کار پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

ماموران با حضوردر محل جنایت مشاهده کردند افرادی با ورود به این خانه در حالی که سلاح کلاشینکف به‌دست داشته‌اند، مادر و پسری را از پای درآورده و با زخمی کردن دختر خانواده گریخته‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و گزارش موضوع این جنایت به بازپرس ویژه قتل دادسرا، زن زخمی به بیمارستان منتقل شد.

تحقیقات پلیس نشان می‌داد این خانواده با مردی اختلاف داشته‌اندکه او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت که مشخص شد او خانه‌اش را ترک کرده و کسی از او خبری ندارد.

این در حالی بود که ماموران در ادامه تحقیقات به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد متهم فراری همراه دو مرد دیگر دست به این جنایت زده است. در مرحله بعدی تحقیقات، ماموران به تحقیق از زن نجات‌یافته از این حمله خونین پرداختند که مشخص شد عاملان این جنایت همان متهمانی هستند که پلیس در تعقیبشان است.

کارآگاهان جنایی همچنان در جستجوی قاتلان فراری بودند، اما آنها با فرار به شهر‌های شیراز، گناوه، بوشهر، بندرعباس، کرج و هشتگرد مدام مخفیگا ه‌های خود را تغییر می‌دادند. با گذشت هفت سال از وقوع این دو جنایت، ماموران مخفیگاه یکی از متهمان فراری را در شهر بندرعباس پیدا کردندو برای دستگیری وی به آپارتمان اجاره‌ای او اعزام شدند.

در این مرحله و با دستگیری متهم، او به پلیس جنایی استان فارس منتقل شد . در بازرسی از خانه او ده دستگاه تلفن همراه و 20 خط تلفن کشف شد. متهم در بازجویی‌ها به قتل مادر و پسر و زخمی کردن دختر این خانواده با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: دو نفر از دایی‌هایم در سال 87 توسط دو مرد در منطقه چهل چشمه دشت ارژن به قتل رسیدند.

در جستجوی قاتلان آنها بودیم که نشانی خانه نامزد یکی از قاتلان را به‌دست آوردیم. گمان می‌کردیم او نشانی از نامزدش و دوست وی به ما بدهد که مقاومت کرد به همین خاطر وی را با شلیک گلوله زخمی و مادر و برادرش را با همدستی دو دوست فراری‌ام به قتل رساندیم.

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل، دو همدست وی نیز تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز پیش این دو نفر نیز در عملیات‌های جداگانه پلیس دستگیر شدند و به همدستی با دیگر متهم پرونده در قتل مادر و پسر و زخمی کردن دختر آنها اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها