رئیس‌جمهور سوریه با تاکید بر این‌که تهران و دمشق در چند سال اخیر بیش از گذشته در کنار هم هستند، گفت: شکست تروریسم منطقه را مدیون ایران هستیم.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بشار اسد که در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور صحبت می‌کرد، افزود: سوریه بعد از بحران‌هایی که در آن به‌وجود آمد و تروریست‌ها و حامیانشان سعی کردند این کشور را اشغال و تجزیه کنند، دوست را از دشمن شناخت و فهمید باید تا می‌تواند با جمهوری اسلامی ایران رفاقت کند. رئیس‌جمهور سوریه در ادامه تصریح کرد: به طور قطع اگر کمک‌های ایران نبود، سوریه به پیروزی‎های گسترده اخیر دست نمی‎یافت و منطقه با مصیبت‌های جدید دیگری روبه‌رو بود. اسد ائتلاف سوریه، ‌ایران، عراق و روسیه را در مقابل ائتلاف شوم غربی‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار خواند.

آمریکا در هیچ جبهه‌ای پیروز نشده است

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان این‌که آرزوی همه ما ریشه‌کنی تروریسم در منطقه است و باید برای رسیدن به این هدف دست به دست هم بدهیم، تاکید کرد: متاسفانه برخی کشورهای منطقه مانند عربستان با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هم‌پیاله شده‌اند و کارشان به جایی رسیده که به اسم اسلام تیشه به ریشه اسلام می‌زنند و مزدوری صهیونیست‌ها را می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها