«بچه‌های مردم» این هفته بررسی می‌کند

انزوا و پرخاشگری، محصول فضای مجازی

بچه‌های مردم در فضای مجازی چه می‌کنند؟ بازی‌های رایانه‌ای و فضای مجازی چنددرصد وقت نوجوانان را به خود اختصاص می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۶

مجتبی احمدی تهیه‌کننده وکارگردان هنری بچه‌های مردم به جام‌جم گفت: با توجه به همزمانی فصل امتحانات و پدیده‌ای که با عنوان فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای بیشتر وقت نوجوانان را به خود اختصاص داده است، بر آن هستیم که در هفته پیش رو با لحن و بیانی خودمانی به جایگاه این پدیده نوظهور که هر روز رنگ و لعابی جدید به خود می‌گیرد، بپردازیم.

احمدی ادامه داد: بسیاری از رفتارها، برخوردها، واکنش‌هاو روابط نوجوانان در خانواده و اجتماع به این مساله برمی‌گردد و اگر نخواهیم بگوییم خانواده در این مسیر با نوجوان همراه است، می‌توانیم بگوییم کنترل و نظارت بر این مساله تا حدود زیادی از دست پدر و مادر خارج است.

مجتبی احمدی معتقد است: به این نتیجه رسیدیم که باید باز هم با خود نوجوان وارد گفت‌وگوی فرهنگی بشویم با این توضیح که همانند دیگر چالش‌ها و مسائل مرتبط با نوجوانان، این بار هم گره‌گشایی از این معضل را با کمک مخاطب خاصمان به نتیجه برسانیم.

مجتبی احمدی از حضور اعضای تیم ملی فوتبال هنرمندان، سارا روستاپور مجری برنامه‌های کودک و نوجوان، نوجوانان نخبه موفق و کارشناسان حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله دکتر همایون هاشمی در برنامه این هفته خبر داد.

عبدالله روا، مجری پسرانه ما و کماکان محیا اسناوندی، مجری دخترانه در برنامه بچه‌های مردم هستند که از شنبه تا چهارشنبه حدود ساعت 16 روی آنتن شبکه یک می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها