پیام‌های خودتان را به شماره 300011219 پیامک بزنید تا در صفحه پیامک‌های چاردیواری منتشر شوند
کد خبر: ۸۶۳۲۷۵

محمدرضا سمیعی: ریزش آخرین برگ‌های پاییزی را ببین. ببین که به آرامی می‌لرزند و فرو می‌ریزند. گویی درختان هم می‌خواهند این را که خود شاهد باشند و ببینند چگونه چشم می‌بندند به ازدحام سردی‌ها و سختی. گویی منتظر خوابی هستند. خوابی که انتهای آن رختی نوست. گویی به انتظار می‌نشینند و می‌مانند تا به تهاجمی سرد رسند برای قد کشیدن. به خوابی عمیق می‌روند تا فرداهایشان نورانی باشد. یلدا آخرین شب پاییز، بلندترین شب سال، می‌تواند برایمان زمزمه آغازی جدید باشد.

مجید صابریان از سمنان: قهرمان واقعی کسی است که برای رسیدن به آرزوهایش تلاش کند.

ن.م‌ از تهران: لطفاً مطالبی درباره ساس بگویید. با چه حشره‌کشی از بین می‌رود؟ چون با بخارشوی و جاروبرقی نمی‌شود از شرشان راحت شد.

زهرا تعلیمیان از بندر آستارا: رفتنت جائز نیست اما اگر دلت این را بخواهد برو؛ فقط بدان دیگر برایت جایگاهی در قلبم نیست. (خواستم تشکر کنم از این‌که دلنوشته‌های من رو چاپ می‌کنید. عذر می‌خواهم اگر کم و کاستی داره. چون همیشه فی‌البداهه و دلنوشته‌های خودم را هست)‌

فاضل: درباره اعتیاد به فضای مجازی بیشتر مطلب بنویسید.

بدون نام: درباره خشک شدن و پوسته‌ریزی در سالمندان همیشه در بستر و راه درمان خانگی آن ‌بگویید.

بدون نام: لطفاً در ضمیمه چاردیواری آموزش بافتنی و شال‌گردن با توضیح درباره روش بافت آن را هم قرار دهید.

تک‌ستاره دنیا: هیچ وقت مثل خورشید نور نده چون همه از نورت استفاده می‌کنن و اصلاً نگاهت هم نمی‌کنن. همیشه مثل ستاره باش تا همه توی خلوت شباشون دنبالت بگردن.

محمدجعفر محقق از قم: بهت قول داده بودم اولین کسی که حرفای دلم رو بهش می‌گم تو باشی. بهت قول داده بودم اولین کسی که پای شنیدن حرفام می‌شینه تو باشی. حالا که دلم پر از حرفای ناگفته است، حالا که دلم دنبال یه گوش آشناست، چی بگم وقتی نیستی؟ چی بگم وقتی نیستی که بشنوی؟ حیف!

قربانی: امروز با خودم فکر کردم ‌ این همه اتفاق داره دور و برم می‌افته. ترسیدم! آخه من از تغییر مثل خیلی از آدما می‌ترسم. نمی‌دونم چرا. می‌خوام همیشه آروم باشه دور و برم اما اگه همین اتفاقا نباشه شاید شادی و استرس هم نباشه. زندگی همه چیز رو لازم داره.

قنبر یوسفی لاویج از آمل: در سفره ما چه اعتباری داری!/ خواهان زیاد و بی‌شماری داری/ ای سیب‌زمینی تو کجا دفن شدی؟/ اصلاً تو نشانی و مزاری داری؟

جواد خیرالدین از سمنان: سلام و درود به تمام ایرانیان. انسان یک موجود خاکی می‌باشد که روی کره زمین زندگی می‌کند. از این خاک متولد می‌شود و به همین خاک بازمی‌گردد. پس چه زیباست که انسان با قدرت تفکری که خداوند بی‌منت به او اهدا کرده است استفاده کند مانند 1-عبادت و پرستش خداوند متعال 2-احترام گذاشتن به پدر و مادر خویش 3-احترام گذاشتن به حق و حقوق دیگران 4-انجام ندادن گناه 5-پایدار بودن به ازدواج‌های ساده.

مژگان صفری از قم: آمدیم، ماندیم، شکستیم، گذشتیم... حق با توست، دوست نداشتن هم یکی از حقوقی است که ما در زندگیمان داریم. بگذریم.

از روستای گورانسراب خلخال: ممنون از مطالبی که تهیه می‌کنید. اوریگامی هم اگه ممکنه آموزش بدید. تشکر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها