مرد ایرانی که بعد از درگیری با شریک ترکیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای خود، او را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید، با گذشت اولیای دم از قصاص نجات یافت.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۰

به گزارش جام‌جم، در این پرونده صابر متهم است 8 دی سال گذشته شریک ترکیه‌ای خود به نام مصطفی را به خاطر اختلاف حساب 150 میلیون تومانی به قتل رسانده است. کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطلاع از ناپدید شدن مصطفی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و شریک او را به‌عنوان مظنون دستگیر کردند.

صابر در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: از حدود هشت‌ماه پیش به پیشنهاد مصطفی، قبول کردم در زمینه خریدوفروش مواد مخصوص سنگ‌شور شلوار سرمایه‌گذاری کنم.

مبلغ ١٥٠میلیون‌تومان به مصطفی دادم. در طول این مدت، مصطفی هیچ سودی به من پرداخت نکرد. از سوی دیگر برخلاف اظهارات اولیه مصطفی که روز اول شراکت مدعی شده بود مواد موجود در انبار نزدیک به ١٥٠میلیون‌تومان ارزش دارد، متوجه شدم این مواد بسیار کم‌ارزش‌تر است. روز حادثه به وی گفتم دیگر نمی‌خواهم با او شراکت کنم و از مصطفی خواستم پول مرا بازگرداند. صحبت‌های ما به مشاجره لفظی انجامید. چند ضربه به او زدم که باعث مرگش شد. پس از جنایت، جسد را در زمین‌های کشاورزی روستای امین‌آباد به آتش کشیدم و رفتم.

با تکمیل تحقیقات برای صابر به اتهام قتل عمد، کیفرخواست صادر شد و پرونده برای محاکمه به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران فرستاده شد. این در حالی است که قبل از محاکمه، اولیای دم مقتول رضایت خود را اعلام کردند.

متهم به قتل سرانجام چهارشنبه گذشته از جنبه عمومی جرم در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت.

صابر در این جلسه در دفاع از خود گفت: قرار بود با مقتول شراکت کنم، اما او نه تنها سودی پرداخت نکرد بلکه مواد شوینده تقلبی آورده بود. از او خواستم سرمایه ام را بازگرداند اما مصطفی از دادن آن طفره می‌رفت. روز حادثه فرزندم بیمارستان بود و پول نیاز داشتم. سراغش رفتم تا پولم را بگیرم که با هم درگیر شدیم. او را هل دادم. وقتی روی زمین افتاد با چوب و بشکه ضرباتی به بدنش زدم که باعث مرگش شد. بعد هم جسدش را به آتش کشیدم.

وی ادامه داد: قصد کشتن او را نداشتم اما وقتی بیهوش شد، ترسیدم. شرایط خوبی نداشتم. برای کسب رضایت اولیای دم هم مجبور شدم 300 میلیون تومان پرداخت کنم. پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه وارد شور شده و او را به سه سال زندان محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها