رافا بنیتز با آن‌که حمایت هیات مدیره رئال‌مادرید را برای ابقا در این تیم، آن هم پس از آن شکست سنگین مقابل بارسلونا به‌دست آورد، اما خوب می‌داند که بازی امشب این تیم در خاک اوکراین برای احیای اعتمادی که از دست داده تا چه اندازه اهمیت دارد.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۴

رئالی‌ها که صعودشان از قبل مسجل شده و برای صدرنشینی به میدان می‌روند، در این بازی سرخیو راموس و مارسلو را به دلیل آسیب‌دیدگی در خدمت ندارند. آنچه در این بازی اهمیت دارد، یک پیروزی است تا اندازه‌ای آرامش به اردوی تیم رئال‌مادرید بازگردد. دیدار رئال‌مادرید و شاختار، به‌دلیل مسائل امنیتی قرار است در لفیف (شهری در غرب اوکراین و در 70 کیلومتری مرز لهستان) برگزار شود و شهر دونتسک به حکم یوفا، میربانی این بازی را به‌عهده نخواهد داشت.

زیباترین بازی امشب شاید بازی در شهر تورین باشد. یک تیم دیگر که هفته گذشته تحقیر شد باید در خانه حریف، روز سختی را پشت‌سر بگذارد. منچسترسیتی پس از شکست سنگین مقابل لیورپول در لیگ برتر نمی‌خواهد در لیگ قهرمانان هم بازنده باشد ولی این خواسته وقتی دشوار می‌شود که بدانیم حریف امروز یاران پیگرینی، یوونتوس نام دارد. دو تیم بالانشین گروه مرگ رقابت‌ها در حالی برای صدرنشینی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که تورینی‌ها در بازی رفت موفق به شکست دادن حریف انگلیسی خود شده‌اند.

دو بازی دیگر امشب با یک عنوان «مشترک» می‌تواند جذاب باشد. این عنوان را می‌توان جدال با پاسپورت نام گذاشت، فن خال مربی هلندی تیم منچستریونایتد باید با یک تیم هلندی به نام آیندهوون بازی کند و زلاتان ابراهیموویچ بازیکن سوئدی تیم پاری‌سن‌ژرمن با یک تیم سوئدی به نام مالمو بازی دارد. فن خال باید انتقام شکست بازی رفت را از آیندهوون بگیرد، هر چند با وجود شکست در گام اول برابر تنها نماینده فوتبال هلند در شب مصدومیت هولناک لوک شاو، شیاطین سرخ در سه دیدار پیشین خود موفق به کسب هفت امتیاز شده‌اند تا در پایان هفته چهارم مرحله گروهی، صدرنشین گروه B رقابت‌ها لقب بگیرند.

یاران زلاتان ابراهیمویچ در برابر یک تیم سوئدی می‌خواهند صعود خود را قطعی کنند. شاگردان لوران بلان در دو دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر مالمو و شاختار دونتسک به پیروزی دست یافتند، اما در دو دیدار رفت و برگشت برابر کهکشانی‌ها موفق به گشودن دروازه کیلور ناواس نشدند تا با وجود شایستگی‌هایشان، تنها به یک امتیاز خانگی دست یابند تا برای برد در این بازی بی‌تابی کنند.

برنامه مسابقات امشب به شرح زیر است:

گروه A: * مالمو سوئد ـ پاری‌سن‌ژرمن * شاختاردونتسک اوکراین ـ رئال‌مادرید

گروه B: * زسکا مسکو ـ ولفسبورگ * منچستریونایتد ـ آیندهوون

گروه C: * آستانه قزاقستان ـ بنفیکا * آتلتیکومادرید ـ گالاتاسرای

گروه D: * مونشن گلادباخ ـ سویا اسپانیا * یوونتوس ـ منچسترسیتی

دیدار آستانه ـ بنفیکا ساعت 18 و 30 دقیقه، دیدار زسکا مسکو ـ ولفسبورگ ساعت 20 و 30 دقیقه و دیگر بازی‌ها ساعت 23 و 15 دقیقه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها