نیمکت رئال مادرید به چه کسی می رسد؟ +گزارش تصویری

حالا که اخراج رافائل بنیتس از رئال مادرید قطعی به نظر می رسد بد نیست نگاهی به اصلی ترین گزینه های احتمالی نیمکت رئال مادرید بیندازیم.
کد خبر: ۸۵۸۸۳۸
نیمکت رئال مادرید به چه کسی می رسد؟ +گزارش تصویری

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، بنیتس با اخراج فاصله ای ندارد. اما نیمکت این تیم قرار نیست خالی بماند. مربیان زیادی در دنیا وجود دارند که حضور بر روی نیمکت رئال مادرید به عنوان سرمربی آرزوی آنهاست. اما واقعا چه کسانی بعد از بنیتس برای گرفتن عنوان سرمربی گری پرافتخارترین تیم قاره اروپا در لیگ قهرمانان اروپا شانس دارند؟ با جانشینان احتمالی بنیتس بیشتر آشنا می شویم:

مائوریسیو پاچتینو (تاتنهام)

این مربی آرژانتینی از زمانی که وارد لیگ برتر انگلیس شده است تمام توانایی های خود را نشان داده است. البته انتصاب او به عنوان سرمربی رئال مادرید کمی عجیب به نظر خواهد رسید.

ویسنته دل بوسکه (تیم ملی فوتبال اسپانیا)

او تاریخی باشکوهی از خود در رئال مادرید به جای گذاشته است. دل بوسکه با رئالی ها هم قهرمان لالیگا شد و هم قهرمان لیگ قهرمانان.

آنتونیو کونته (تیم ملی فوتبال ایتالیا)

کونته سه فصل پیاپی یوونتوس را قهرمان سری آ ایتالیا کرد. حالا او سرمربی ایتالیاست. کونته می تواند یکی از گزینه های مورد دلخواه هواداران رئال باشد.

زین الدین زیدان (رئال مادرید کاستیا)

زیدان نزد مادریدی ها بسیار محبوب است و همه از سرمربی شدن او استقبال می کنند. البته زیدان این اتفاق را انکار کرده است. با این حال باید منتظر هرگونه اتفاق غیر منتظره ای بود.

آیتور کارانکا (میدلزبورو)

بله، سرمربی میدلزبورو هم می تواند گزینه مربیگری رئال مادرید باشد هر چند شانس بسیار کمی دارد.

دیه گو سیمئونه (اتلتیکومادرید)

سرمربی آرژانتینی تیم رقیب رئال مادرید هم گزینه حضور بر روی نیمکت رئال مادرید است، چیزی که با توجه به رقیب بودن رئال و اتلتیکو بسیار عجیب به نظر می رسد.


آندرس ویلاس بوآس (زنیت)

این مربی پرتغالی اعلام کرده به زودی زنیت را ترک می کند. آندرس از سال گذشته گزینه مربی گری در رئال مادرید بود.

خوزه مورینیو (چلسی)

چه کسی تصورش را می کند که مورینیو به رئال مادرید برگردد؟ در شرایطی کنونی بردن نام او هم میان کاندیداهای احتمالی عجیب نیست.

رونالد کومان (ساوتهمپتون)

سرمربی هلندی ساوتهپتون هم یکی دیگر از گزینه های خوب هدایت رئال مادرید است. به نظر می رسد او در مقایسه با بسیاری از مربیان حاضر در این لیست شانس بیشتری دارد.

کارلو آنچلوتی

او محبوب دل هواداران بود اما اخراج شد تا اخراج او برای رونالدو هم تبدیل به یک چالش بزرگ شود. آنچلوتی از بازگشت به رئال خوشحال است و این می تواند بزرگ ترین شوک به کهکشانی های مادریدی باشد.

منبع: سایت گل / مترجم:هیلدا حسینی خواه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها