چه کسانی سرنوشت کریستیانو رونالدو را تغییر دادند؟

CR7 بر سر 3 راهی پاریس، لندن و منچستر

کریس رونالدو شکست سهمگینی را تجربه کرد. او و هم تیمی هایش مقابل بارسلونا چهار بار دروازه تیمشان را باز شده دیدند اما این شکست فقط می تواند سرنوشت کریس را تغییر بدهد.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۲
CR7 بر سر 3 راهی پاریس، لندن و منچستر

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، نیماری که از رونالدو درخشش بیشتری در این فصل داشته و البته سوارز که او هم در حال حاضر از کریس بهتر است می توانند بدون اینکه خود بخواهند سرنوشت مرد پرتغالی رئال مادرید را تغییر دهند. شکست چهار بر صفر رئال مادرید مقابل بارسلونا درهای خروجی باشگاه را باز کرده است. نخستین فردی که از درهای خروجی خارج خواهد شد رافائل بنیتس است که گمان می کرد حضور در رئال مادرید فصل تازه ای در دنیای مربی گری بر روی او باز خواهد کرد. اما مهم تر از رافائل ، کریستیانو رونالدو است. رونالدو هر چقدر بگوید که آرزویش بازنشستگی در رئال مادرید است و هر چقدر هم به این اشاره کند که تصمیمی برای جدایی ندارد اما همه شواهد حاکی از یک اتفاق پر سر و صدا است. اما مقصد بعدی رونالدو که ارتباط خوبی هم با رییس باشگاه یعنی پرز ندارد کجا خواهد بود؟

1- پرونده کریس- منچستریونایتد باز شد. زمانی که در سال 2009 رونالدو از منچستریونایتد جدا شد تا در پی گران ترین انتقال تاریخ فوتبال به رئال بپیوندد بسیاری پیش بینی کردند او ممکن است روزی به تیمش سابقش برگردد، اتفاقی که دور از دسترس نیست. یونایتد برای ستاره سابق خود برنامه های مختلفی دارد. فن خال سرمربی هلندی شیاطین سرخ هم کریس را می خواهد. کریسی که گفته می شود یونایتد پای او 75 میلیون پوند پول خرج خواهد کرد که البته به نظر می رسد کم است.

2- پچ پچ های درگوشی رونالدو با بلان سرمربی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به این زودی ها فراموش نمی شود. این موضوع آنقدر مهم بود که پرز رییس رئال بابت آن به رونالدو کنایه زد. پاریسی ها در سال های اخیر بدجوری در پی جذب ستاره های بزرگ دنیای فوتبال بوده اند. مهم ترین ستاره ها رونالدو و مسی هستند که البته به نظر می رسد اکنون تاکید بیشتر بر روی رونالدو است. پاریسی ها حاضرند برای این فوق ستاره پرتغالی بیش از 155 میلیون یورو بپردازند. یعنی فصل آینده رونالدو را با پیراهن پاری سن ژرمن خواهیم دید؟

3- چلسی با آن سیستم اتوبوسی اش هم در پی جذب کریس رونالدو است. مورینیو پس از کنار گذاشتن اختلافات با رونالدو ابتدا به مراسم ردکارپت فیلم مستند رونالدو رفت و حالا بدش نمی آید او را که یکی از برترین بازیکنان دنیای فوتبال است در اختیار داشته باشد. پیشنهاد چلسی شاید به اندازه آن دو پیشنهاد دیگر جدی به نظر نرسد اما آنچنان بالقوه است که می تواند در آینده تمام پیشنهادهای کریس را تحت تاثیر قرار بدهد.

4- به احتمال چهارم می رسیم، ابقا در رئال مادرید! در شرایطی که رونالدو روز به روز ناراضی تر به نظر می رسد احتمالات جدایی او بیشتر می شود اما کجا بهتر از رئال؟! رونالدو پس از جدایی از رئال باید به نقطه اول برگردد و برای رکوردشکنی که یکی از اهداف فوتبالی اوست شانس خود را امتحان کند اما او در رئال رکوردهای زیادی را جابجا کرده و می تواند در آینده وضعیت خود را بهتر هم کند. از سویی او با جدایی از رئال شاید دیگر رنگ قهرمانی در لیگ قهرمانان را نبیند. با این حال جدایی او از رئال منطقی به نظر می رسد؟

هیلدا حسینی خواه/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها