قاتل خاموش در تهران دو مرد تنها را به کام مرگ کشید.
کد خبر: ۸۵۶۸۴۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 15 و 15 دقیقه یکشنبه ماموران کلانتری شهدا با تماس مرد جوانی در جریان فوت مشکوک مرد میانسالی در خانه‌اش قرار گرفتند. با حضور عوامل اورژانس و پلیس در خانه مرد تنها در خیابان نیکنام، تحقیقات درباره مرگ او آغاز شد.

یکی از دوستان مرد میانسال که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود گفت: دوستم حمید اهل شهرستان اسفراین است و از چند سال قبل برای کار به تهران آمده و با اجاره این خانه به صورت مجردی زندگی می‌کرد. در ادامه عو امل اورژانس با معاینه جسد اعلام کردند مرد 46 ساله به علت استنشاق گاز منواکسیدکربن جانش را از دست داده است. پزشک جنایی نیز با تائید مرگ مرد میانسال به علت گاز گرفتگی، اعلام کرد 10 ساعت از مرگ او می‌گذرد.

در ادامه با بررسی کارشناسان آتش‌نشانی مشخص شد مرد 46 ساله به علت استفاده از اجاق گاز خوراک‌پزی برای گرم کردن خانه و انتشار گاز منواکسیدکربن جانش را از دست داده است. با مشخص شدن این موضوع سعید احمدبیگی بازپرس جنایی تهران پرونده را مختومه اعلام کرد.

در حادثه‌ای دیگر در محله فلاح، پیرمرد 73 ساله‌ای هنگام استحمام در خانه‌اش بر اثر گاز گرفتگی جانش را از دست داد. یکی از همسایه‌های پیر مرد که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود گفت: پیرمرد تنها به نام حسن هر شب ساعت 22 می‌خوابید. ساعتی قبل متوجه شدم خودرویش جلوی در خانه پارک است و چراغ‌های آپارتمانش هم روشن بود. فکر کردم اتفاقی برای او افتاده که چراغ خانه‌اش روشن است. هرچه در آپارتمانش را زدم، پاسخ نداد. به همین دلیل موضوع را به پلیس اطلاع دادم و وقتی وارد خانه شدیم جسد او را در حمام پیدا کردیم. کارشناسان علت مرگ پیرمرد را گازگرفتگی اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها