مژده لواسانی از پخش برنامه جدید خود به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز از زمستان امسال خبر داد و بیان کرد که این برنامه تفاوت‌های ساختاری زیادی با «کافه سوال» دارد.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۱

این مجری رادیو و تلویزیون درباره برنامه جدیدی که از شبکه دو پخش خواهد شد، خبر داد و گفت: ما برای این برنامه پیش‌تولید عظیمی داشتیم چراکه خواستیم برنامه جدید با «کافه سوال» که در این دو سال روی آنتن رفت، متفاوت باشد.

وی ادامه داد: به هر حال مردم از یک برنامه گفت‌وگومحور در شبکه دو توقع بالایی دارند. مخصوصا به‌تازگی رامین شمسایی‌نیا به عنوان مدیر گروه اجتماعی شبکه دو انتخاب شده است و ما لازم بود مشاوره‌های وی را در کار وارد کنیم و تلاشمان بر این بود که قدم اول گام محکمی باشد تا در آینده در ورطه تکرار و روزمرگی نیفتیم.

لواسانی در پایان با اشاره به دیگر تغییرات برنامه جدید توضیح داد: ما در این برنامه که طی یک یا دو روز آینده عنوان آن مشخص خواهد شد به صورت مصداقی سراغ موضوعات می‌رویم به طور مثال اگر قرار است درباره مهریه صحبت کنیم به‌طور مصداقی سراغ افرادی که با این موضوع درگیر بوده‌اند، می‌رویم و روایـــت‌های مختلف با این سوژه را پیگیری می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها