فیلم «محمد رسول‌الله» در اولین نمایش اروپایی خود در مسجد امام‌علی(ع) در کشور دانمارک و با حضور مجید مجیدی روی پرده رفت.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۳

به گزارش ایسنا، جدیدترین ساخته سینمایی مجید مجیدی با عنوان «محمد رسول‌الله (ص)» پس از نمایش در سینماهای کشور، راهی دانمارک شد و با حضور کارگردان در مسجد امام علی‌(ع) شهر کپنهاگ روی پرده رفت.

فیلم مجیدی روز گذشته در دومین نمایش خود هم در دانمارک در سالن تئاتر برمن روی پرده رفت که با حضور کارگردان و جلسه پرسش و پاسخ نیز همراه بود.

فیلم «محمد رسول‌الله» در ادامه نمایش خود در دانمارک فردا در سالن سینماتیکت و روز شنبه هفته آینده هم در سالن سینمای پالادس در مرکز شهر کپنهاگ به نمایش گذاشته خواهد شد. فیلم «محمد رسول‌الله» به کارگردانی مجید مجیدی که به داستان زندگی کودکی حضرت محمد‌(ص) می‌پردازد، برای اولین‌بار در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۳ اکران شد و نمایش عمومی آن نیز از پنجم شهریور امسال در ایران و همزمان با افتتاحیه جشنواره فیلم مونترال کانادا آغاز شد.

فیلمبرداری این اثر به‌عهده ویتوریو استورارو و موسیقی متن آن ساخته ای.‌آر.‌رحمان است که هر‌دو از هنرمندان مطرح و برنده جایزه اسکار هستند. در چند روز آینده، بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کمریمیج لهستان هم که از شنبه هفته بعد تا 30 آبان برگزار می‌شود، جایزه برجسته زوج سینمایی خود را به مجید مجیدی، کارگردان و ویتوریو استرارو، مدیر فیلمبرداری این فیلم اهدا می‌کند. این جایزه همه‌ساله به‌طور مشترک به کارگردان و مدیر فیلمبرداری یک اثر برجسته سینمایی اهدا می‌‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها