در جاده هراز اتفاق افتاد

واژگونی اتوبوس با ۳۵ کشته و زخمی

واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر در محور کمربندی شیراز به مصدومیت 24 دانش‌آموز منجر شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۷۳

به گزارش جام‌جم، ساعت یک و 37 دقیقه بامداد دیروز واژگونی اتوبوس درکمربندی شیراز به سامانه 115 اورژانس این شهر گزارش شد.

امدادگران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر، پس از برخورد با گاردیل جاده واژگون شده است. با شروع عملیات امدادرسانی، مشخص شد این اتوبوس 44 سرنشین معلم و دانش‌آموز داشته که 24 نفر از آنها مصدوم شده بودند که همگی از اتوبوس واژگون شده خارج شدند.

یکی از دختران دانش‌آموز نوجوان در محل حادثه سرپایی درمان شد و 23 معلم و دانش‌آموز دیگر به بیمارستان نمازی و شهید رجایی شهرستان شیراز منتقل شدند.

سرهنگ کسری سیروسی، فرمانده پلیس‌راه شمالی استان فارس در این باره گفت: با حضور پلیس راهور در محل حادثه مشخص شد افراد مصدوم از دختران دانش‌آموزی بوده‌اند که از شهر کرمان در قالب گروه راهیان نور برای بازدید مناطق جنگی عازم شلمچه بودند که اتوبوس با گاردریل برخورد کرده و واژگون شده و این حادثه رخ داده است.

بررسی‌های پلیس راهور از صحنه حادثه نشان می‌داد تخطی از سرعت مجاز و خارج شدن کنترل اتوبوس از دست راننده، علت حادثه بوده است.

ایرنا هم گزارش داد وضع مصدومان خوب است و هشت نفر همچنان تحت‌درمان قراردارند و بقیه در محل شبکه بهداشت انقلاب شیراز اسکان داده شده‌‌اند. یوسف امیرشکاری، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان هم به ایرنا گفت: 40 دانش‌آموز سرنشین اتوبوس اردوی راهیان نور که دچار سانحه رانندگی شده بودند هم‌اکنون در سلامت کامل به‌سر می‌برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها