در واقع بسیاری از ویتامین‌هایی که نام آنها روی شامپوها نوشته می‌شود، اصولا به داخل مو نفوذ نمی‌کند و تنها تبلیغ تجاری هستند و استفاده از این ویتامین‌ها هیچ تاثیری روی موهای شما نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۵
شامپوهای دروغگو را بشناسید
به گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط سخت تولید باعث شده بسیاری از شامپوها و محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به مو که ادعای ویتامینه بودن می‌کنند،در حقیقت خالی از ویتامین موثر باشند. شامپوهای تقویتی هم نمی توانند باعث رشد مو ‌شوند.
این شامپوها ملکول‌های بزرگی دارند که جذب پوست سر نمی‌شوند. البته مانند لایه ای روی ساقه مو را می‌پوشانند و باعث ترمیم آسیب‌های آن می‌شوند اما بر رشد مو تاثیری ندارند. حتی اگر رشد مو کم است علت آن شامپو نیست. چون بزرگ‌ترین خاصیت یک شامپو تمیز کنندگی مو است.
شامپوها و لوسیون‌های حاوی ویتامین‌ها ، پس از شستشو با آب از بین می روند و بنابراین ارزش چندانی در افزودن اینها به مواد شوینده وجود ندارد. اکثر شامپوهایی که با عنوان جلوگیری از ریزش مو و با قیمت‌های بالا فروخته می‌شوند، در واقع شامپوهای بسیار ملایمی‌هستند که به ساقه مو آسیب نمی‌رسانند و به نوعی ساقه موهای باقی‌مانده را محافظت می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها