جاستین بیبر خواننده موسیقی پاپ به علت ترک کردن کنسرت بعد از خواندن یک قطعه وادار به عذرخواهی از طرفدارانش در شبکه اجتماعی شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۶
عذرخواهی «بیبر» از هوادارانش به علت رفتار نامناسب + عکس

به گزارش جام جم نوا به نقل از آنا، جاستین بیبر خواننده کانادایی مقیم لس‌آنجلس آمریکا بابت ترک کردن کنسرتی که در آن فقط یک قطعه اجرا کرد و دیگر به روی صحنه بازنگشت، از هواداران خود عذرخواهی کرد و گذراندن هفته‌ای سخت و بی‌خوابی را بهانه‌ای این رفتار خود عنوان کرد.

این ماجرا پنجشنبه شب در شهر اسلو، پایتخت نروژ مقابل دوربین‌ها و 950 نفر از هواداران جاستین بیبر خواننده که با سر دادن شعار «جاستین! جاستین!» او را به بازگشت به صحنه ترغیب می کردند، رخ داد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کنسرت «کوچک و صمیمانه» با حضور 950 تماشاگر که به‌صورت زنده از کانال TV2 نروژ پخش می‌شد و بیبر قرار بود پنج یا شش قطعه آوازی را در آن اجرا کند. هنگامی که تعدادی از هواداران بیش از حد به جلوی صحنه نزدیک شدند و وقتی بیبر سعی کرد آب جمع شده روی صحنه را پاک کند، پیراهن او را چسبیدند.

هنگامی که بیبر از آنها درخواست کرد که چند ثانیه به او مهلت بدهند تا کف صحنه را که در اجرایش اختلال ایجاد می کرد، پاک کند، هواداران به درخواست او توجهی نکردند و بیبر گفت: «دیگر فکرش را هم نکنید. کار من اینجا تمام است. من برنامه را اجرا نمی کنم.»

جاستین بیبر 21 ساله روز بعد از حادثه در اینستاگرام خود پُستی گذاشت و در آن نوشت: «متأسفانه هفته سختی را پشت سر گذاشته بودم و برای چند روز طولانی نخوابیده بودم.» وی توضیح داد که به هیچ‌وجه قصد بدجنسی نداشته است.» وی رفتار افراد ردیف‌های جلو را بار دیگر یادآوری کرده و از تماشاگران ردیف‌های پشتی معذرت‌خواهی کرده است. وی همچنین گفته «متأسفم که وقت مردم پای تلویزیون را نیز هدر داده‌ام.»

جاستین بیبر متولد 1994 در انتاریو کانادا است و از سال 2008 فعالیت حرفه‌ای موسیقی را آغاز کرده است. وی خواننده و نوازنده گیتار است و در ژانرهای پاپ و تین پاپ فعالیت می کند و در فهرست 10 چهره مشهور قدرتمند جهان مجله فوربس در سال‌های 201، 2012 و 2013 حضور داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها