فرانک اشتاین مایر، وزیر امور خارجه آلمان که چند روز قبل برای شرکت در نشست کنفرانس امنیتی مونیخ و دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شد، پیش از ترک ایران به مقصد عربستان سعودی از موزه هنرهای معاصر و بازار تهران دیدن کرد. عکاس «مهر» همراه او شد و از واکنش‌های او نسبت به دیدن این مکان‌‌ها عکس گرفت.
کد خبر: ۸۴۸۴۳۱

علی کریمی در دفتر کار

علی کریمی هم مانند بیشتر فوتبالیست‌ها در کنار ورزش، شغل دیگری دارد و محل کار این شغل جدید نیز متفاوت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی مثل فوتبالش خوب تجارت می‌کند. بازیکن تکنیکی فوتبال کشورمان تا سال قبل کارخانه تولید لوازم آرایشی داشت اما حالا یک پیتزا فروشی بزرگ در کرج دایر کرده تا به آرزوی کودکی‌اش برسد. وی عکسی از دفتر کار خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

پسر کارگردان در جمع تروریست‌ها

حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما در سوریه با انتشار عکسی از پسر پاتریک کینی، کارگردان آمریکایی نوشت: پسر گمشده پاتریک کینی سر از گروه‌‌های تروریستی درآورد. بیش از 130 هزار تروریست از 85 ملیت از سراسر دنیا در قالب ده‌ها گروه تروریستی سال‌هاست که علیه مردم، ارتش و نظام سوریه می‌جنگند و از هیچ جنایتی فرو‌گذار نمی‌کنند.

قفل 3000 ساله

قفلی که بر آرامگاه توتنخ‌آمون ـ یازدهمین فرعون مصر باستان ـ زده شده بیش از 3000سال است که باز نشده است.به گزارش خبر آنلاین این قفل از 3245 سال پیش تاکنون دست نخورده است.

کاخ شاهزاده عرب در بورلی‌هیلز

کاخ بزرگ «ماجد بن عبدالعزیز آل سعود»شاهزاده ۲۸ ساله عربستانی در منطقه اعیان نشین بورلی هیلز ۳۷ میلیون دلار (تقریبا 130 میلیارد تومان) قیمت دارد که از گران‌قیمت ترین املاک این منطقه است.

کلیسای 500 ساله سر از آب درآورد

بقایای کلیسایی که ساخت آن به نیمه قرن ۱۶ میلادی برمی‌گردد در رودخانه‌ای در جنوب خلیج مکزیک سر از آب درآورده است. سطح آب این رودخانه که در استان چیاپاس مکزیک واقع شده، به دلیل کمبود بارش باران پایین رفته است.

این کلیسا که با نام معبد سانتیاگو یا معبد کچوا شناخته می‌شود، بعد از فراگیری طاعون بزرگ اواخر قرن هجدهم میلادی متروک شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها