دستگیری عامل فریب و آزار دختر نوجوان

پسر شیطان‌صفت که پس از فریب دختر نوجوانی او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۴۷۹۹۷

به گزارش جام‌جم، دو هفته قبل والدین دختر نوجوانی با مراجعه به دادسرای پردیس راز این جنایت سیاه را فاش کردند. آنها در شکایت خود گفتند؛ مرد جوانی دخترمان را فریب داده و او را با خودرو ربوده است.

پس از این شکایت تحقیقات در این زمینه آغاز شد و پرونده در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت. تحقیق از دختر نوجوان نشان داد، متهم پس از فریب این دختر به خاطر آشنایی قبلی، او را سوار خودرو کرده و با تهدید به محلی خلوت برده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. ماموران در ادامه متهم را شناسایی کرده و او را قبل از این‌که فرصت فرار پیدا کند، دستگیر کردند.

حیدر فتاحی، دادستان پردیس با اشاره به رسیدگی به پرونده در دادسرای این شهر به جام‌جم گفت: مرد جوان با دستور قضایی بازداشت شده و تحقیقات ادامه دارد.

هشدار دادستان

وی در ادامه به مجرمان هشدار داد: دستگاه قضایی با این مجرمان برخورد سختی خواهد داشت و اجازه نمی‌دهد متجاوزان، امنیت جامعه را بر هم بزنند.

فتاحی به خانواده‌ها نیز توصیه کرد؛ نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند و آنها را در خصوص خطراتی که در جامعه تهدیدشان می‌کند، آگاه کنند. دادستان پردیس تاکید کرد: در این پرونده، جرم نزدیک به چهار ماه پیش اتفاق افتاده بود، اما دختر نوجوان به علت ترس از آبرو و برخورد خانواده شکایت نکرده و بعد از ناراحتی روحی که به آن مبتلا شده بود، خانواده او متوجه موضوع شدند و اقدام به شکایت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها