ردپای مرد بدهکار در جنایت هولناک

پرونده مرگ مردی که گمان می‌رفت خودکشی کرده است با کشف سرنخ‌هایی که نشان می‌داد او به قتل رسیده است وارد مرحله جدیدی شد و تنها مظنون جنایت که 12 میلیون تومان به مقتول بدهکار بود، تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۴۷۸۰۱

رسیدگی به این پرونده 27 بهمن سال گذشته همزمان با شکایت خانواده‌ای در رابطه با گم شدن پسر جوانشان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شهریار قرار گرفت.

با تحقیق از این خانواده مشخص شد، پسرشان از شب گذشته خانه را ترک کرده و بازنگشته است. تحقیقات پلیس برای یافتن مرد گمشده آغاز شد تا این که بعدازظهر همان روز مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهر تماس گرفت و از کشف پیکر نیمه سوخته‌ای خبر داد که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد. ماموران انتظامی با اعزام به محل حادثه که در محله‌ای خارج از شهر بود، مشاهده کردند مردی بدنش سوخته و به‌سختی نفس می‌کشد.

ماموران انتظامی پیکر نیمه سوخته این مرد را به بیمارستان منتقل کردند، اما با وجود تلاش پزشکان روز بعد مرد جوان تسلیم مرگ شد.

با گزارش مرگ این مرد به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارآگاهان جنایی که احتمال می‌داد، این فرد ممکن است همان جوان گمشده باشد با خانواده وی تماس گرفتند و خواستند تا آنها برای شناسایی هویت او در پزشکی قانونی حاضر شوند. خانواده فرد گمشده با حضور در پزشکی قانونی و مشاهده جسد اعلام کردند که او فرزند گمشده آنهاست.

در این مرحله ماموران به تحقیق از این خانواده پرداختند که مشخص شد یک روز پیش از حادثه با برادرش مشاجره کرده و عصر همان روز برای بهتر شدن حالش به بوستانی در محله رفته و بازنگشته است.

کارآگاهان جنایی ابتدا احتمال دادند شاید این مرد به دلیل فشارهای روحی روانی خودکشی کرده باشد که در این رابطه تحقیقاتی را انجام دادند، اما اطلاعاتی به‌دست آوردندکه نشان می‌داد مرد فوت شده با توجه به مشکلاتی که داشته فردی نبوده که دست به خودکشی بزند. بنابراین فرضیه خودکشی این مرد توسط پلیس رد شد و فرضیه دیگر مربوط به کشته شدن این مرد مورد بررسی قرار گرفت. با گذشت شش ماه از وقوع حادثه به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد مرد جوان پیش از مرگش تصادف کرده بوده و همین موضوع باعث شده که او حدود یک سال خانه‌نشین شود. از آن زمان وی به‌دنبال این بوده که از بیمه کارافتادگی و بازنشستگی پیش از موعد استفاده کند که در همین رابطه با مردی آشنا شده و او از مرد کشته شده 12 میلیون تومان پول گرفته تا کار بیمه‌اش را انجام دهد، اما بی‌آن‌که کاری از پیش ببرد از پرداخت این پول به وی خودداری کرده است. همین سرنخ کافی بود تا پلیس به این مرد ظنین شود. بنابراین جست و جو برای یافتن وی را آغاز کردند که مشخص شد این مرد یک فرد خلافکار است و شاهدانی دیده‌اند که او آخرین نفری بوده که با مرد جوان ملاقات داشته است. با گذشت 9 ماه از قتل، مرد بدهکار به‌عنوان تنها مظنون این جنایت تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت تا با دستگیری وی راز این جنایت برملا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها