بسکتبال ایران از پیش باخته نیست

جام جم ورزشی: شانس بسکتبال ایران برای حضور در المپیک به دلیل اینکه در رقابت های انتخابی المپیک باید با تیم های مطرحی مثل ایتالیا، فرانسه ، ترکیه و ... بازی کند بسیار مشکل است.
کد خبر: ۸۴۵۶۲۹
بسکتبال ایران از پیش باخته نیست

گروه ورزشی جام جم آنلاین ، با وجود کار مشکلی که تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های انتخابی بین قاره ای دارد هیچ دلیلی ندارد که از تیم ملی بسکتبال ایران حمایت نکنیم. با تدارکات مناسب و برنامه ریزی عالی می توان امیدوار بود که در این رقابت ها نتیجه بگیریم.

بائرمن (سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران) مربی بدون اشکالی نیست اما او می تواند بسکتبال ما را به المپیک ببرد. ما شانس زیادی برای صعود به المپیک داریم. مگر در رقابت های جهانی با صربستان و فرانسه بد بازی کردیم؟ به هر حال ما شانس خود را برای حضور در المپیک امتحان می کنیم.

باید منصفانه به این قضیه نگاه کنیم. رقابت های انتخابی خیلی سخت تر از جام ملت های بسکتبال آسیاست. این رقابت ها از سه گروه شش تیمی تشکیل شده که از هر گروه فقط سه تیم بالا می آیند. همان طور که گفتم ما وقت زیادی در اختیار داریم و با یک برنامه ریزی درست می توانیم به آنچه که می خواهیم دست یابیم.

برگزاری بازی های تدارکاتی مناسب و حضور در تورنمنت های مختلف در این زمان کافی بسکتبالیست ها را آماده مبارزه در رقابت های انتخابی می کند.

تیم ملی بسکتبال ایران به هیچ عنوان حریف پیش باخته ای نیست و با پشتوانه های خوبی که در اختیار دارد می تواند به عالی ترین هدف کنونی خود برسد.

رضا مشحون - رییس سازمان تیم های ملی بسکتبال ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها