شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین گفت: من دست کسانی که خواستار دموکراسی، آزادی و مساوات هستند، می‌فشارم و از آنها می‌خواهم تا تحقق یافتن اصلاح بنیادین و جدی، به مبارزه مسالمت‌آمیز خود ادامه دهند.
کد خبر: ۸۴۴۴۷۳

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی نبأ، شیخ علی سلمان از درون زندان آل‌خلیفه تاکید کرد: همچنان خواستار احقاق حقوق ملت تا دستیابی به آزادی، دموکراسی، مساوات و عدالت اجتماعی و ادامه مبارزه مسالمت‌آمیز مردم تا پایان یافتن انحصار قدرت در بحرین هستم. در پیام سلمان ـ که توسط شبکه اجتماعی توییتر نشر پیدا کرده ـ آمده است: من به همراه هیات دفاع و سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر معتقدم محاکمه‌ام فاقد هرگونه نشانه‌ای از محاکمه عادلانه است. وی اظهار کرد: من یک زندانی سیاسی هستم که نمی‌تواند از خود دفاع کند و هیات دفاعم نمی‌تواند دفاعیه خود را ارائه کند. دادگاه تاکنون تمامی درخواست هیات دفاع اینجانب را رد و در واقع کار وکلای دفاع را فلج کرده است.

رژیم آل‌خلیفه در 29 دسامبر 2014 (8 دی 93) شیخ علی سلمان را دستگیر کرد و او تا 16 ژوئن 2015 در بازداشت به سر می‌برد تا آن که دادگاه جنایی بحرین سه اتهام درخصوص آزادی بیان به او وارد و وی را به چهار سال زندان محکوم کرد./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها