سازندگان بازی ماجرایی فوق‌العاده «ناپدید شدن ایتان کارتر» نسخه دیگری از این بازی را روانه شبکه استیم کردند. نسخه Redux بازی از لحاظ داستانی هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد، اما کاملا از طریق موتورUnreal 0/4 بازسازی شده و جانی تازه گرفته است.
کد خبر: ۸۳۹۱۹۲

در این نسخه علاوه بر تغییر ظاهر، سیستم ذخیره بازی نیز تغییر یافته و مشکل Backtracking که بازیکنان از آن شکایت داشتند حل شده است. همچنین صحنه‌هایی که به گفته بازیکنان زیادی ترسناک یا خسته‌کننده بود نیز تغییر یافته‌است تا جریان بازی بهتر حفظ شود. اگر تا به‌حال این بازی فوق‌العاده را تجربه نکرده‌اید، حالا بهترین زمان ممکن است.

رزیدنت اویل؛ شوتر آنلاین؟

بازی Umbrella Corps از عناوین در دست ساخت کپکام است که قرار است اوایل سال 2016 برای کنسول‌های نسل بعد و رایانه‌های شخصی عرضه شود. این بازی که بشدت یادآور Operation Raccoon City است، دو تیم از بازیکنان را در قالب دو گروه مزدور به جان هم خواهد انداخت، با این تفاوت که این بار دیگر از داستان خبری نیست و بازی در کل آنلاین خواهد بود. این قسمت از بازی نیز زامبی‌ها را به همراه دارد که ظاهرشان به طرز خاصی چندش‌آور کار شده است. فیلم معرفی بازی، یادآور عملیات راکون سیتی بود؛ عنوانی که نظرات منفی منتقدان را برانگیخت، اما باز هم باید صبر کرد و دید عاقبت این یکی چه می‌شود.

81 میلیون دلار هزینه ساختWitcher3

شرکت دوست‌داشتنی CD Projekt Red بتازگی ارقام جالبی از شاهکارش منتشر کرده است. به گفته مسئولان این شرکت، 40 کارزار تبلیغاتی مشخص برای تمام بازارهای کلیدی طراحی شده و در کنار یک کارزار بین‌المللی به کار گرفته شده است.

در عین حال تیم توسعه داخلی بازی، متشکل از 240 نفر از 18 ملیت مختلف بوده و حدود 1500 نفر در تولید و عرضه جهانی بازی دخیل بوده‌اند. از طرفی ویچر 3 به 15 زبان مختلف منتشر شده که هفت تای آنها کاملا دوبله شده‌اند؛ فرآیندی که در مجموع 500 صداپیشه در آن دخیل بوده‌اند. اما از همه جالب‌تر و البته برای آگاهان صنعت عادی‌تر، 81 میلیون دلاری است که هزینه تولید این بازی شده است. آدام کیسینسکی، مدیر شرکت، این خرج را یک سرمایه‌گذاری خوب می‌داند؛ زیرا در شش هفته اول بعد از انتشار، شش میلیون نسخه از بازی به فروش رفته و 63 میلیون دلار سود خالص نصیب سازندگانش کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها