برنامه تلویزیونی نگاه یک، شنبه‌شب با حضور سیدمحمد صادق‌خرازی، سفیر اسبق ایران در فرانسه و حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان به بررسی راه‌های نفوذ دشمن در کشور پرداخت.
کد خبر: ۸۳۷۷۷۲

شریعتمداری در این برنامه تاکید کرد: برجام اساسا برای تضعیف قدرت جمهوری اسلامی ایران تدوین شده و زمینه‌های نفوذ هم دارد. خرازی هم پاسخ داد: اگر نگران نفود دشمن از طریق برجام هستید یکی از منافذ نفوذ دشمن دلسرد کردن مردم است. آیا نباید نگران قطعنامه‌های شورای امنیت و تحریم‌ها باشیم که قدرت بازدارندگی ایران را کاهش داد؟ دیدیم که قطعنامه‌ها کاغذ پاره نبود و تاثیر دارد.

شریعتمداری در بخشی دیگر از این برنامه گفت: یکی از راه‌های نفوذ دشمن، شکار میانجی است؛ یعنی سراغ یکی از مسئولان می‌رود و پس از شکار او کاری می‌کند که آن میانجی از نظام فاصله بگیرد. در آن صورت دیگر میانجی حرف دشمن را خواهد زد. یکی دیگر از راه‌های نفوذ دشمن، فرزندان مسئولان است. یکی دیگر از راه‌های شکار این است که همراهان انقلاب و رهبری را تهمت بزنند و بدنام کنند. از صمیم دل به همه دوستان می‌گویم که مراقب باشند سخن رهبری را درباره دشمن‌شناسی جدی بگیرند، خودی را نرنجانیم و اجازه ندهیم غیرخودی که از در بیرون رفته از پنجره وارد سفره انقلاب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها