در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
به گفته غلامرضا داداشزاده، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، به مشکلات اینچنینی براحتی رسیدگی خواهد شد و در صورت وجود هرگونه ابهام و شکایت درباره کمفروشی اینترنتی، مشترکان میتوانند با استفاده از سامانه 195 و پیگیری از سوی رگولاتوری درخواست رسیدگی به مشکل را داشته باشند.
داداشزاده در گفتوگو با مهر افزود: طبق شواهد، سرعت اینترنت نسبت به گذشته بهتر شده است و مساله کمفروشی نیز با اعلام نام اپراتور متخلف پیگیری میشود.
به گفته او، اپراتورها باید پیش از اتمام حجم اینترنت و برای جلوگیری از مصرف ناخواسته اینترنت آزاد، موضوع را اعلام کنند. البته فقط اپراتور همراه اول تا حدی این مساله را رعایت میکند و اپراتورهای ایرانسل و رایتل چنین کاری را انجام نمیدهند.
با تاکید معاونت رگولاتوری، اپراتورها باید از این پس در سه مرحله 60 درصد استفاده، 90 درصد و اتمام کامل بسته اطلاعرسانی کنند تا مشترک بدون اطلاع از اینترنت آزاد استفاده نکند و هزینهای را ناخواسته متحمل نشود. بعلاوه اپراتورها موظفند درباره مصرف اینترنت آزاد هم از کاربر اجازه بگیرند. آنچه مدنظر است، شفافسازی کامل عملکرد اپراتورهاست تا مساله مبهمی برای کاربر وجود نداشته باشد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم