پیام دکتر سرافراز به اختتامیه طرح قرآنی1449

ترویج مفاهیم قرآن کریم بنیادی‌ترین راهبرد رسانه ملی است

معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما گفت: سازمان صدا‌و‌سیما در بازه زمانی دهه امامت و ولایت، اهتمام جدی در پرداختن به موضوع غدیر دارد.
کد خبر: ۸۳۴۵۳۲
اهتمام جدی رسانه ملی به موضوع غدیر

به گزارش جام‌جم، سیدرمضان موسوی‌مقـــدم در شانزدهمین اجلاس سالانه مسئولان و مدیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر افزود: از جمله فعالیت‌های صدا و سیما تولید یک برنامه فاخر در حوزه‌های رادیویی و سیما خواهد بود. وی در این اجلاس که پنجشنبه در تالار پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، تصریح کرد: ساختار این برنامه می‌تواند به شکل میزگرد، نمایشی یا مستند باشد که در شبکه‌های استانی تولید و پخش می‌شود؛ در شبکه‌های ملی هم آثار فاخری تولید شده که در همین ایام پخش خواهد شد.

به گفته موسوی‌مقدم، این برنامه‌ها بعد از پخش و در پایان دهه امامت و ولایت توسط کارشناسان بررسی می‌شود و نتایج کارشناسی شده برای سال‌های آتی مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به توانایی بنیاد بین‌المللی غدیر برای غنی کردن برنامه‌های کارشناسی و میزگردهای صدا و سیما با موضوع نهج‌البلاغه گفت: در این زمینه به کارشناسان زبده نیاز داریم، همه موافق هستیم که برنامه‌های کارشناسی نباید توصیفی و پراکنده‌گویی باشد بلکه باید بحث‌های عمیق باشد و در این بخش باید از کارشناسان بنیاد بین‌المللی غدیر کمک بگیریم. وی همچنین خواستار ارائه پیشنهاد‌های مدنظر مدیران و مسئولان اجرایی این بنیاد برای ارتقای برنامه‌ها و میزان همکاری صدا و سیما با این بنیاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها