مرد متجاوز معروف به مرد ژله‌ای که 14 زن را در جنوب شیراز قربانی نیت شیطانی خود کرده بود، نمی‌دانست جاگذاشتن لباسش در صحنه جرم هویت او را فاش می‌کند.
کد خبر: ۸۳۱۷۰۱

به گزارش جام‌جم، از حدود شش ماه پیش ماموران پلیس آگاهی شیراز در جریان فعالیت مجرمانه مرد متجاوز قرار گرفتند. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد، مرد جوان شبانه وارد خانه زنان شده و با تهدید آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از سرقت پول، طلا و تلفن همراه قربانیان متواری می‌شد.

تحقیق از شکات نشان می‌داد آنها نیمه‌های شب در خانه تنها یا همراه فرزندان خود در منطقه کوشک میدان در جنوب شیراز حضور داشتند که مرد جوانی در حالی که بدنش آغشته به روغن بوده وارد خانه‌هایشان شده و آنها را مقابل فرزندانشان مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از سرقت اموال آنها گریخته است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی ادامه پیدا کرد. ماموران با اطلاعاتی که شاکیان ارائه کرده بودند تصویر رایانه‌ای مردی را به دست آوردند که ردپای او در همه این سرقت‌ها وجود داشت. جستجوها ادامه یافت تا این‌که کارآگاهان جنایی متوجه شدند مرد شیطان‌صفت در خانه یکی از قربانیان لباس خود را جا گذاشته است.

بررسی لباس نشان داد، متهم آن را به خشکشویی برده و نام خانوادگی او روی لباس قرار داشته است. تحقیقات روی این نام متمرکز شد که کارآگاهان دریافتند 15 هزار نفر فامیل موردنظر را دارند. با بررسی تک‌تک این افراد تیم جنایی به پسر 20 ساله‌ای به نام امین رسیدند که اوایل سال گذشته با ورود به خانه زن جوانی با تهدید تلفن همراه او را سرقت کرده و پس از دستگیری مدتی را در زندان بوده است. همزمان با آزادی او از زندان موضوع آزار و اذیت زنان آغاز شده بود.

تیم جنایی برای تحقیقات زن جوان را به پلیس آگاهی احضار کردند که این بار واقعیت ماجرا را بازگو کرد و گفت: روز حادثه پسر جوان به طرفم حمله‌ور شد و قصد تعرض به مرا داشت که توانستم از دستش فرار کنم. او هم با سرقت تلفن همراه گریخت. برای حفظ آبرویم موضوع آزار و اذیت را مطرح نکردم.

با افشای این موضوع، کارآگاهان مطمئن شدند که آزار و اذیت زنان توسط امین انجام شده است. سرانجام روز دوشنبه متهم 20 ساله در منطقه کوشک میدان دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: با انگیزه سرقت و آزار و اذیت به این کار دست زدم. در نوجوانی هم دچار مشکلات روحی شدم که این موضوع با من همچنان همراه بود تا این‌که چندی پیش نامزد کردم همین مشکلات منجر به آن شد که نامزدم مرا ترک کند. برخی از زنان را از قبل تحت‌نظر می‌گرفتم و با اطمینان از این‌که شوهرانشان در خانه حضور ندارند نیمه‌های شب وارد خانه‌هایشان می‌شدم.

فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: طی شش ماه گذشته اقدامات انتظامی و امنیتی را در مناطقی که متهم مرتکب جرم شده بود، افزایش دادیم. با توجه به جا ماندن آثاری از جمله خون، مو و در یک مورد لباس متهم، کار شناسایی به شکل علمی پیگیری شد.

سردار احمدعلی گودرزی خاطرنشان کرد: متهم دارای مشکلات شخصیتی و رفتاری است. همچنین تاکنون 14 مورد ارتکاب جرم توسط متهم مشخص شده، اما تحقیق برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی وی ادامه دارد. فرمانده انتظامی فارس همچنین از وقوع یک فقره سرقت از بانکی در شیراز خبر داد و افزود: ساعت 7 و 30 دقیقه سه‌شنبه، بانک کشاورزی شعبه گلستان این شهر مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت و مرد مسلح با سرقت20 میلیون تومان از این بانک متواری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها