خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به هفته دولت گفت: از زحمات دولت در ابعاد مختلف از جمله مهار تورم و نوسانات ارزی و همچنین اجرای طرح سلامت و بهداشت عمومی که از کارهای برجسته دولت است، تشکر می‌کنیم.
کد خبر: ۸۳۰۱۲۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه دیروز تهران افزود: در موضوع هسته‌ای که طرف مقابل بنا داشت روند آن را طولانی کند، دولت با هشدارهای حکیمانه و به‌موقع رهبر بصیر توانست این مسأله را به جایی برساند و از حالت فرسایشی خارج کند که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این، دشمن بنا دارد پس از تحریم، نفوذ را در عرصه سیاست مانند آنچه موجب فتنه سال 88 شد با همان شعارها، القای همان تزلزل‌ها و سوءظن‌ها طراحی کند که علائم خوبی نیست.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: طراحی دشمن بر این است که جامعه ما را هم در عرصه سیاسی گرفتار دو و چند قطبی و چالش بویژه در مقطع انتخابات کند و هم در عرصه فرهنگ که از دیرباز از هیچ تلاشی در این باره فروگذار نکرده است ملت ما را از روحیه انقلابی، گفتمان امام و انقلاب، استکبارستیزی، کفرستیزی و گفتمان شهادت‌طلبی دور کند.

صدیقی با بیان این‌که شورای نگهبان و مجلس خبرگان سنگرهای عمود امنیت کشور هستند، گفت: با حمله به این نهادها نباید دشمن را شاد کرد.

او با اشاره به مسائل و مشکلات جانسوز مردم یمن گفت: شورای امنیت مردود و سازمان ملل بی‌خاصیت حامی دزدها هستند و این مسائل و مشکلات را تماشا می‌کنند و ملتی را که ماه‌ها زیر آتش و بمب کشوری بیگانه قرار گرفته به نظاره نشسته‌اند.

وی با بیان این‌که مردم بحرین نیز می‌خواهند در فرآیند اداره کشور مشارکت کنند و حق رأی داشته باشند، افزود: دشمنان اسلام داعیه تجزیه کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه و یمن را دارند؛ زیرا از این طریق می‌توانند حاکمانی وابسته به خود را روی کار آورند.

صدیقی با اشاره به ایام حج تمتع گفت: متولیان امر بویژه حجاج باید به این نکته توجه داشته باشند که مشکل اصلی جهان اسلام فلسطین است و ام‌الفساد منطقه صهیونیست‌ها هستند که اگر این مشکل حل شود، مشکل داعش و سایر مشکلات که دشمن را به جای دوست و دوست را به جای دشمن گرفته‌اند، حل خواهد شد ضمن این‌که اسلام ناب محمدی باید تبیین و اسلام آمریکایی و تشیع لندنی معرفی شود و مسلمانان با اسلام ناب که اسلام مهربانی، رأفت و در عین حال شدت با کفار است آشنا شوند و وحدت اسلامی را مدنظر قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها