متولدین فروردین: شجاع، پاک‌ و به اخلاقیات بشدت پایبند هستید. گاهی اوقات از بی‌عدالتی‌هایی که در حقتان روا شده می‌رنجید و غمگین می‌شوید. اما دیگر وقت ناراحتی به سر رسیده، زیرا بزودی اتفاقاتی خوش برای شما رخ می‌دهد و به آنچه استحقاقش را دارید، خواهید رسید.
کد خبر: ۸۲۸۸۲۸

متولدین اردیبهشت: روحی لطیف و عاشق‌پیشه دارید. گاهی اوقات در عالم شعر و هنر می‌روید و به موسیقی علاقه نشان می‌دهید. دوروبرتان افراد زیادی نیستند که حالات شما را درک کنند و به همین دلیل گاهی اوقات احساس تنهایی می‌کنید. به یک دوست خوب و دلسوز اعتماد کنید و با او درددل کنید.

متولدین خرداد: مدت‌هاست کمر همت بسته‌اید و در حال تلاش کردن برای رسیدن به اهدافتان بوده‌اید. پس تعجبی ندارد اگر به بزرگ‌ترین موفقیت‌ها دست بیابید. تلاش‌های شبانه‌روزیتان نتیجه می‌دهد و پیروزی حاصل از تلاشتان، لبخند رضایت بر لب‌های شما خواهد نشاند.

متولدین تیر: چندی است رنج‌ها و ناراحتی‌ها شما را دربرگرفته‌اند و خواب خوش را از شما ربوده ‌است. شما احساس زندانی بودن می‌کنید و افق خوبی را پیش چشمانتان نمی‌بینید. ناامید نباشید. این دوران سختی گذراست. بشدت تلاش کنید تا اوضاع را بهبود ببخشید. مطمئن باشید که با تلاش و امیدواری همه چیز درست خواهد شد.

متولدین مرداد: سرشار از نیرو و انرژی هستید و دوست دارید مسائل جدید را در زندگی تجربه کنید. جسارت و شهامت وجودتان دست به دست این اشتیاق می‌دهد و شما را به سمت تجربیاتی جدید می‌کشاند. ‌

متولدین شهریور: صبور و باشهامت هستید و دوست دارید به همگان خیر برسانید. مهربانی‌های شما همه جا زبانزد است و عده زیادی دوستتان دارند. با این حال گاهی اوقات از قدرنشناسی دیگران دلشکسته می‌شوید و با خود خلوت می‌کنید. ناراحت نباشید. شما ذاتا مهربانید و شاید همه مانند شما نباشند.

متولدین مهر: در انجام کارهایتان به اندازه کافی مهارت پیدا کرده‌اید و از این‌رو، با تلاش‌های شبانه‌روزی می‌توانید به سقف آسمان برسید. مشورت با افراد دانا را از یاد نبرید، زیرا آنها روش‌هایی بلدند که می‌تواند بهترین میانبر برای رسیدن به هدف باشد.

متولدین آبان: مدت‌ها بود سختی می‌کشیدید و تلاش می‌کردید. گاهی اوقات زمین می‌خوردید، اما خودتان را نمی‌باختید و دوباره از جا بلند می‌شدید و به مسیرتان ادامه می‌دادید. بالاخره روز خوشه‌چینی از راه رسید و قرار است بزودی شادی و خوشحالی مهمان زندگی شما شود.

متولدین آذر: اهل یادگیری هستید و به دانش علاقه زیادی نشان می‌دهید. فرد نرم و انعطاف‌پذیری هستید، اما احساس می‌کنید اخیرا دنیا با شما چندان مهربان نبوده و گاهی اوقات بشدت دلگیر می‌شوید. صبر پیشه کنید. ‌

متولدین دی: گاهی اوقات قاطعیت لازم است و الان همین هنگام است. اگر واقعا احساس می‌کنید چیزی در زندگی‌تان هست که در حال حاضر کوچک‌ترین فایده و خیری ندارد، در فکر خارج کردن آن از زندگی‌تان باشید. همیشه مماشات خوب نیست.

متولدین بهمن: محترم و باشخصیت‌ هستید و این مایه افتخار است. به فعالیت علاقه دارید و پرحرارت کار می‌کنید. گاهی ناملایمات شما را آزار می‌دهد و کلافه می‌شوید. این را آویزه گوشتان کنید که موفقیت بدون تحمل سختی‌ها، شدنی نیست.

متولدین اسفند: دوران برخی چیزهای بی‌فایده به سررسیده و شما باید سفر به دنیای جدید را شروع کنید. اگر مسائلی بی‌ارزش در زندگی‌تان است که فقط فضایی را اشغال کرده آنها را به دست فراموشی بسپارید. گاهی اوقات در زندگی، به‌روزرسانی لازم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها