مواد لازم: ۳۰۰ گرم شکلات، رنده شده, ۶قاشق غذا خوری کره, ۲قاشق غذا خوری پودر اسپرسو فوری, نصف فنجان آرد, ۱ ق چ بکینگ پودر, نصف قاشق چای خوری نمک, ۲ عدد تخم مرغ, ۳ چهارم فنجان شکر, ۱ قاشق چای خوری عصاره وانیل, نمک دریا (برای روی کلوچه ها)
کد خبر: ۸۲۸۴۳۶

طرز تهیه کلوچه براونی،فوق العاده لذیذ

طرز تهیه:

ابتدا ۲۵۰ گرم از شکلات ها، کره، پودر اسپرسو را در یک کاسه روی بخار قرار دهید و اجازه دهید تا شکلات ها آب شوند و همه مواد را با هم خوب مخلوط کنید. سپس از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود.آرد، بکینگ پودر و نمک را در یک کاسه با هم مخلوط کنید.

تخم مرغ، شکر و وانیل را با هم در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. شکلات آب شده را اضافه کنید. مخلوط آرد را روی آنها بریزید و ۵۰ گرم شکلات باقیمانده را هم اضافه کنید و بازهم به مخلوط کردن ادامه دهید تا خمیر نرم و یکدست شود. روی خمیر را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و بگذارید در یخچال ۱ ساعت بماند. (یا اگر شب درستش کردید بگذارید شب تا صبح بمونه)

در آخر هم فر را تا دمای ۱۶۰ درجه گرم کنید کنید و خمیر را به صورتی که دوست دارید شکل دهید و روی سینی که از قبل با کاغذ پوشانده شده بپینید. بین کلوچه ها باید ۲ سانت فاصله باشد. کلوچه ها را به مدت ۱۰ دقیقه بپزید تازمانی که روی انها کمی خشک بشه و ترک بخوره، سپس از داخل فر خارج کنید و کمی نمک دریا روی آن بپاشید (اگر دوست ندارید می تونید نمک استفاه نکنید) و بگذارید ۵ دقیقه خنک شوند.(برترینها)

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کیک هل و گلاب

                     طرز تهیه 10‌ شیرینی ‌خانگی ‌برای ‌عید + تصاویر

                     طرز تهیه پیراشکی بازاری کرم دار یا شکلاتی بدون فر در 7 گام

                     طرز تهیه پیراشکی گوشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها