فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

رصد تحرکات داعش در نزدیکی مرزهای ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در سال گذشته و در همین موقع زمانی که داعش در کمتر از یک ماه از استان الانبار عراق حرکت کرد و 5 استان را پشت سر گذاشت و خودش را به مرزهای شرقی عراق رساند، نزدیک مرزهای قصرشیرین، مهران و ایلام در کشور ما شد، نیروی زمینی در این شرایط و زمانی که داعش به مرزهای ایران نزدیک شده بود در مرز مستقر بودند. با حرکت‌هایی که مجموعه نیروی زمینی انجام داد، سبب شد که نیروهای داعش نتوانند از جلولا حرکت کرده و خودش را به خانقین برساند .
کد خبر: ۸۲۸۱۰۴
اجازه ندادیم نیروهای داعش به خانقین برسند

به گزارش تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان در آیین تقدیر از برندگان مسابقه تلویزیونی تیپ مخصوص 65 نوهد با تأکید بر "ما با آمریکایی‌ها نمی‌توانیم دوستی داشته باشیم" تصریح کرد: وقتی که حضرت امام فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند با شیطان بزرگ ارتباطی برقرار کند.

امیر پوردستان در ادامه تأکید کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرموده‌اند آمریکایی‌ها آمده‌اند که برای کشورهای منطقه دردسر درست کنند، واقعاً هم زیباترین تعبیر را ایشان فرموده‌اند. می‌بینیم که در مصر و تونس یکی را برمی‌دارند و سر دیگری به‌جای آن می‌گذارند اما ساختارها تغییر نمی‌کند.

وی با تأکید بر "ما به‌دنبال استقلال کشورهای منطقه هستیم" گفت: ما با رژیم کودک‌کش اسرائیل مشکل داریم اما خط قرمز آمریکایی‌ها رژیم صهیونیستی است. در آمریکا به مقدس‌ترین آیین مردم توهین می‌کنند اما کسی جرات ندارد که از رژیم صهیونیستی و هولوکاست مطلبی بگوید که به همین خاطر ما با آمریکا نمی‌توانیم دوستی داشته باشیم و کینه و دشمنی ما با آمریکا ریشه‌دار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: آمریکایی‌ها به‌دنبال تجزیه عراق و سوریه هستند و الآن هم دارند تجزیه یمن را دنبال می‌کنند، البته از این هم فراتر تحلیلی است که حتی آمریکایی‌ها به‌دنبال تجزیه عربستان هم هستند.

امیر پوردستان همچنین در حاشیه آئین تقدیر از برندگان مسابقات تلویزیونی تیپ مخصوص 65 نوهد، از برگزاری رزمایش موشکی نیروی زمینی ارتش تا پایان امسال خبر داد و گفت: این رزمایش با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که نیروی زمینی ارتش در مراسم 31 شهریور چه تجهیزاتی را رونمایی خواهد کرد، گفت: ما برخی از تجهیزات را‌ آماده‌ کرده‌ایم که بخشی از آن رونمایی شده است و تجهیزات دیگری را آماده رونمایی کرده‌ایم که در نزدیکی این روز، رونمایی خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به ملت ایران قول می‌دهیم که متناسب با نبردهای نیابتی، نیروی زمینی ظرفیت‌های دفاعی خود را ایجاد کند.

امیر پوردستان در ادامه اظهار داشت: نیروی زمینی 6 رزمایش برنامه‌ریزی کرده که یکی از آنها رزمایش موشکی است که با تصویب ستاد کل تا پایان امسال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرزهای غربی کشور نگرانی احساس نمی‌کنیم، تاکید کرد: ما حرکات را رصد می‌کنیم و متناسب با آن ظرفیت‌های لازم را در خود به‌وجود می‌آوریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: در نیروهای مسلح ایران همگی زیر بیرق ولایت آمادگی خوبی دارند و ملت هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند. اگر تهدیدی خودنمایی کند قبل از رسیدن به مرزها متوقف خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها