فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

رصد تحرکات داعش در نزدیکی مرزهای ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای مبارزه با داعش خط قرمزی را در فاصله ۴۰ کیلومتری مرزها ایجاد کرده‌‌ایم و با قوت و استحکام آماده مقابله با تهدیدات احتمالی هستیم.
کد خبر: ۷۴۰۱۹۲
ایجاد خط قرمز برای مبارزه با داعش

به گزارش واحد مرکزی خبر،امیر احمدرضا پوردستان امروز چهارشنبه در حاشیه پانزدهمین گردهمایی سرانگشتان نزاجا در هتل تابان خورشید افزود: با حمایت‌ های آمریکا در دو، سه هفته گذشته داعش از مرزهای غربی عراق به مرزهای شرقی این کشور رسیده است و ما امروز شاهد هستیم نیروهایی وارد جلوله و سعدیه در 45 کیلومتری مرزهای ایران شده‌اند.

پوردستان ادامه داد: خبرهای موثق نشان می‌دهد حرکت‌های داعش مورد تأیید آمریکایی‌ هاست و محموله ‌های زیادی از سلاح و مهمات برای داعش فرستاده شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نظام اسلامی با تهدید های متعددی روبه‌ روست و شاهدیم که هسته‌ های متفرق برای ترور و بمب‌ گذاری در کشور بازسازی شده است اما در چنین شرایطی نیروهای مسلح با هوشیاری تمام از انقلاب اسلامی محافظت می ‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: یکی از راهبردهای اصلی دشمن این است که اگر تهدید در غرب ایران فروکش کند و داعش از مرز ما فاصله بگیرد ممکن است تنش‌ هایی صورت بگیرد به همین دلیل آمادگی برای نیروهای شرقی ضروری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها