فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

رصد تحرکات داعش در نزدیکی مرزهای ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش تمامی تحرکات داخل عراق را رصد کرده و این آمادگی را دارد که در صورت نزدیک شدن گروهک تروریستی داعش به نزدیکی خاک جمهوری اسلامی ایران آنها را در عمق خاک عراق مورد هدف قرار می دهد، افزود: این قابلیتی است که در نیروی زمینی ارتش وجود دارد و نشان می دهد که ما آمادگی لازم را برای مقابله با تمامی تهدید ها داریم.
کد خبر: ۷۲۰۰۱۳
داعش تعدی کند در خاک عراق آن را نابود می کنیم

امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مرجعیت دینی در ایجاد وحدت عمومی و مبارزه با دشمنان تصریح کرد: هنگامی که حضور داعش برای مردم عراق مشکل ساز شده بود، مرجعیت جامعه شیعی با حضور وحدت بخش و به موقع خود تمامی تهدیدهای استکبار جهانی که کشورهای مرتجع منطقه از آن حمایت می کنند را خنثی و زمینگیر کند و قدرت اسلام را نشان دهد.

وی با بیان اینکه داعش امروز برای ما تهدیدی محسوب نمی شود، خاطرنشان کرد: به لطف خدا در مرزهای غربی مشکلی وجود ندارد و بنده به عنوان یک سرباز به مردم عزیزمان این وعده را می دهم که خیالشان از این بابت راحت باشد و هیچ خطری کشور عزیزمان را تهدید نمی کند و اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ دهد، ما با افتخار و اقتدار از مرزهای این مرز و بوم دفاع می کنیم.

فرمانده نزاجا در خصوص رزمایش ها و برنامه های نیروی زمینی ارتش در سال جاری نیز توضیح داد و گفت: دو رزمایش در نیمه دوم سال پیش بینی شده که یکی از آن ها در جنوب غرب کشور و دیگری در جنوب شرقی اجرا خواهد شد که با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح به احتمال فراوان رزمایش جنوب شرق کشور با نام نهروان در اولویت ما قرار خواهد داشت.

پوردستان در رابطه با همکاری ایران با ائتلاف مبارزه با داعش نیز افزود: ایران برای مقابله با این گروهک تروریستی هیچ مشکلی ندارد، ضمن اینکه برای مقابله با گروهک تروریستی موسوم به داعش تعامل فکری خوبی با دولت و نیروهای نظامی عراق داشته ایم و آن ها از تجربه های بالای نظامی و دفاعی ما بهره می برند.

وی حضور مردم عراق در کنار ارتش این کشور را عاملی برای زمینگیر کردن تروریست های داعش دانست و با اشاره به ائتلاف ضد داعش گفت: این ائتلاف که در دنیا برای مقابله با داعش شکل گرفته در اصل برای کمک به داعش و در راستای تأمین منافع استکبار جهانی در منطقه است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
ما آماده ایم تا از ایران عزیزمان دفاع كنیم . كافی است یك تجاوزگر به ایران بیاید پاسخش را كوبنده می دهیم
شوشتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
آماده هستیم فقط رهبر فرما بدهند تا داعش را از روی زمین جمع كنیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها