رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان خبر داد:

توقیف کامیون با ۲میلیون ۴۶۰ هزار تومان خلافی

کامیون های خلافکار توقیف شدند!

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف دو کامیون با جریمه‌های ۷ و ۵ میلیون تومانی در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۸۲۷۸۴۳
کامیون های خلافکار توقیف شدند!

سرهنگ مراد مرادی با اشاره به توقیف دو دستگاه کامیون با جریمه‌های چند میلیونی در یکی از نقاط پایتخت، گفت: ماموران پلیس راهور پایتخت چند روز پیش و در منطقه 22، در حین کنترل سرعت خودروهای عبوری، با دو دستگاه کامیون اویکو که سرعتی بیش از سرعت مطمئنه داشتند مواجه شدند و اقدام به متوقف کردن هر دو خودرو کردند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: پس از توقف هر دو کامیون، در استعلام تخلفات رانندگی این دو خودرو مشخص شد یکی از کامیون‌ها دارای خلافی به مبلغ 52 میلیون و 350 هزار ریال و کامیون دیگر 76 میلیون ریال خلافی ثبت شده دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ماموران بلافاصله با توجه به اینکه صورت وضعیت خلافی هر دو خودرو، بالاتر از یک میلیون تومان بود، هر دو کامیون را به پارکینگ منتقل کردند.

سرهنگ مرادی افزود: توصیه می‌شود رانندگان به صورت مستمر از طرق مختلف از جمله استعلام از وبگاه راهور 120 و سامانه پیامکی 1101202020 از میزان خلافی خودرو‌شان مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها