حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه

ارتش رژیم صهیونیستی ، حدود پانزده منطقه را در استان های القنیطره و ریف دمشق سوریه هدف قرار داد. تپه های فاطمه ، هنگ 137 و تیپ 68 در خان الشیخ در استان ریف دمشق و مقر تیپ 90 و تپه کروم جبا و شهر البعث در استان القنیطره سوریه در حمله هوایی اسرائیل هدف قرار گرفت.
کد خبر: ۸۲۷۸۱۱
حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل الحدث ، یک مقام نظامی اسرائیل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را متهم کرد عامل شلیک این موشک ها بوده است. جهاد اسلامی اتهام تل آویو را تکذیب و تاکید کرد فقط در اسرائیل (فلسطین اشغالی) عملیات انجام می دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه مدعی شد ، چهار راکت از جولان سوریه به منطقه جلیله واقع در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرد ، اما قربانی نداشت.

در همین حال سخنگوی جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی در خصوص هدف قراردادن سران این جنبش هشدار داد و اعلام کرد : اتهام هایی که اسرائیل به جنبش جهاد اسلامی در خصوص شلیک موشک به سرزمین های اشغالی وارد کرده است اتهاماتی سخیف بوده و هدف از این اتهام زنی ها، سرپوش گذاشتن بر دستاوردی است که محمد علان اسیر فلسطینی محقق کرده است.

داود شهاب تاکید کرد: به رژیم اشغالگر قدس هشدار می دهیم که مبادا از این اتهام برای هدف قرار دادن سران و شخصیت های برجسته جنبش جهاد اسلامی استفاده کند و تاکید می کنیم اگر رژیم صهیونیستی چنین فکری را در سر بپروراند هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
۰
۰
این لعنتی ها باز هم تنشون میخاره ...!

نیازمندی ها