جام جم ورزشی: هفته چهارم لیگ برتر چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۲۷۳۰۳
پرسپولیس به ذوب آهن رسید، استقلال به استقلال!

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه با هشت دیدار برگزار می شود. با نادیده گرفتن دیدار امروز که بین ملوان و نفت برگزار می شود نگاهی به هفت دیدار دیگر خواهیم داشت:

گسترش فولاد تبریز- سیاه جامگان

نبرد تیم رده پانزدهمی جدول با تیم رده دهمی جدول هم می تواند جذاب باشد. تبریزی ها هنوز بدون برد هستند و می خواهند به هر شکل ممکن برد خانگی را به دست بیاورند. از آن سو سیاه جامگان که نفت را شکست داده انگیزه دو چندانی پیدا کرده است و می خواهد یک نتیجه غیر قابل پیش بینی دیگر به دست بیاورد.

پرسپولیس - ذوب آهن اصفهان

پرسپولیس قعر جدولی برای اعاده حیثیت مقابل ذوب آهن قرار می گیرد، ذوب آهنی که یحیی گل محمدی را بر روی نیمکت خود دارد. نبرد یحیی و برانکو خیلی جذاب است، آنقدر که بتواند رکورد تماشاگر را تا اینجای فصل بشکند. پرسپیولیسی ها در صورت پیروزی هشت پله بالاتر می روند

در این بازی محرومیت سوشا مکانی هم به پایان رسیده و او به احتمال فراوان درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد. هادی نوروزی کاپیتان سرخپوشان هم می‌تواند در این مسابقه به میدان برود و از سویی دیگر گفته می‌شود احمد نورالهی هم آمادگی حضور در این میدان هست.

اگر گل‌محمدی از پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد برانکو را در مخمصه‌ای بزرگ قرار می‌دهد. برانکو قطعا در این مسابقه پرسپولیس را هجومی به میدان می‌فرستد.

سپاهان - فولادخوزستان

صدرنشین اصفهانی لیگ برتر به دنبال کسب چهارمین پیروزی پیاپی است تا به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه بدهد. البته نباید فراموش کرد که پیروزی های پیاپی آنها تا حد زیادی به میزبانی آنها در اصفهان بستگی دارد. آنها میزبان فولادی هستند که وارد یک وضعیت تقریبا بحرانی شده است.

فولاد خوزستانی که فصل گذشته یکی از تیم‌های مدعی بود در این فصل هنوز نتوانسته پیروزی کسب کند و اکنون در رده چهاردهم قرار دارد. آنها در صورت متوقف کرد سپاهان آماده و صدرنشین کار بزرگی را خواهند کرد اما در صورت شکست باز هم وارد وضعیت بحرانی تری خواهند شد.

استقلال خوزستان - سایپا

شاگردان عبدالله ویسی در اهواز سه امتیاز از پرسپولیس در هوای گرم و شرجی گرفتند و اکنون امیدوارند که یک برد دیگر در این گرما از سایپا بگیرند. مجید جلالی گفت که دمای هوا در روز بازی 49 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. بنابراین به نظر می‌رسد بازی در چنین هوای گرمی برای شاگردان جلالی کار دشواری باشد. استقلال خوزستان در رده سوم جدول است و اگر در این بازی هم پیروز شود وضعیتش در جدول بهتر خواهد شد. نارنجی‌پوشان هم نمی‌خواهند به راحتی پله دوم جدول لیگ را از دست بدهند.

پدیده - تراکتورسازی تبریز

پدیده تاکنون بردی در این فصل نداشته و تراکتورسازی در لیگ پانزدهم نباخته است. مسئولان پدیده برای اینکه بتوانند از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند تماشای مسابقه را رایگان اعلام کرده‌اند تا با حمایت هواداران‌شان بتوانند از قرمزپوشان تبریزی سه امتیاز بگیرند. تراکتورسازی هفته گذشته در خانه غافلگیر شد و نتوانست راه آهن را شکست بدهد و به مساوی رضایت داد. پدیده هم 2 بر یک مقابل سایپا شکست خورد.

راه آهن - صبای قم

راه آهن و صبا هر دو تیم های بی تماشاگر لیگ برتر محسوب می شوند با این تفاوت که صبا از زمان حضور علی دایی بر روی نیمکت این تیم هواخواهان زیادی در قم به دست آورده است.

هر دوتیم بردی نداشته اند و صبا با علی دایی سه مساوی کسب کرده است و در رده نهم قرار دارد و راه آهن هم با فرهاد کاظمی سیزدهم است. راه آهن هم ظاهرا پیشنهادی 5 ساله به علی دایی داده بود که به قول خودش به خاطر یک یاعلی به مدیران صبا قید این پیشنهاد را زد. هفته گذشته هر دو تیم مساوی کرده‌اند. راه آهن یک امتیاز از تراکتورسازی گرفته و صبای قم هم در خانه مقابل گسترش فولاد تبریز متوقف شد.

استقلال اهواز- استقلال

استقلال بعد از باخت خانگی هفته پیش مقابل ذوب آهن به حاشیه رفت. درست بلافاصله بعد از سوت پایان مسابقه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه علیه مظلومی صحبت کرد و همین صحبت‌ها سرآغاز حاشیه‌های استقلال شد اگر چه بهرام افشارزاده خیلی سریع وارد میدان شد تا حاشیه‌ها را کنترل کند.

استقلال برای اینکه دوباره به اوج و آرامش برسد باید برادر کوچک‌ترش را در اهواز شکست بدهد. استقلال اهوازی که هفته گذشته در انزلی مقابل ملوان شکست خورد.

روی کاغذ شانس استقلال تهران برای پیروزی در این بازی بیشتر از همنام اهوازی خود است اما روی کاغذ گرمای شدید هوا را نمی‌توان حس کرد! گرمایی که شاید به 50 درجه سانتی‌گراد برسد و به همین دلیل حریف اول استقلال در اهواز آب و هوای شرجی و سنگین اهواز است.

محرومیت حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال تمام شده و از این مسابقه می‌تواند برای آبی‌پوشان بازی کند اما سجاد شهباز‌زاده همچنان مصدوم است.

برنامه هفته چهارم _ بزرگداشت روز جهانی مسجد و آغاز هفته دولت

چهارشنبه28 مرداد 94

نفت تهران – ملوان بندر انزلی – ساعت 19:15 – ورزشگاه تختی تهران

پنجشنبه 29 مرداد 94

پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان - ساعت 19:15- ورزشگاه آزادی تهران

فولاد مبارکه سپاهان – فولاد خوزستان - ساعت 19:15 – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

استقلال خوزستان – سایپا - ساعت 19:15 – ورزشگاه غدیر اهواز

گسترش فولاد تبریز – سیاه جامگان مشهد - ساعت 18:30– ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز

جمعه 30 مرداد 94

پدیده خراسان – تراکتورسازی تبریز – ساعت 17:30 – ورزشگاه ثامن مشهد

راه‌آهن‌ - صبای قم – زمان و مکان بازی متعاقبأ اعلام می شود.

استقلال اهواز – استقلال تهران – ساعت 19:15 – ورزشگاه غدیراهواز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها