روی نیمکت‌های 2 قدرت فوتبال اسپانیا، مربیان اسپانیایی نشسته‌اند

آغاز یک جنگ تمام اسپانیایی

بارسا سوپرجام و پیکه را دست داد

بارسلونا نه تنها نتوانست شکست 4 بر صفر دیدار رفت برابر بیلبائو را جبران کند بلکه ضمن توقف خانگی و از دست دادن سوپرجام اسپانیا برابر این تیم، جرارد پیکه مدافع مستحکم خود را برای حداقل چهار بازی نیز از دست داد.
کد خبر: ۸۲۷۲۰۴

دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا در حالی در نیوکمپ برگزار شد که بارسایی‌ها با توجه به شکست 4 بر صفر در دیدار رفت امیدوار به یک معجزه بودند تا مثلا با کسب پیروزی 5 بر صفر جام قهرمانی را بالای سر ببرند. با این حال شاگردان لوئیس انریکه در دیداری ‏پربرخورد که دو اخراجی داشت، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1ـ1 نرسیدند. اخراج جرارد پیکه در دقیقه 56، از جمله دلایل کسب این نتیجه بود. اعتراض شدید مدافع ملی‌‏پوش بارسا به کمک‌داور به دلیل اعلام نکردن آفساید بازیکن بیلبائو، یک کارت قرمز مستقیم را برای او ‏به همراه داشت. ‏در حالی که بارسا سخت به دنبال گل‌های بعدی بود، گل آرتیز آدوریز در ‏دقیقه 74، کار را تمام کرد.‏

محرومیت پیکه به دلیل ناسزاگویی

بازیکن باسابقه خط دفاع بارسلونا احتمال دارد به خاطر دشنام به داور تا ۱۲ هفته با محرومیت مواجه شود.

جرارد پیکه در دیدار با اتلتیک بیلبائو از نظر اخلاقی نمره‌ای منفی در کارنامه‌اش ثبت شد، او دقیقه 56 از زمین اخراج شد. براساس اعلام روزنامه آاس، وی ابتدا با کمک‌داور بازی درگیر شد و به وی دشنام داد. وقتی کمک‌داور این موضوع را به داور وسط اطلاع داد، با کارت قرمز مواجه شد. به همین خاطر وی در بازی هفته نخست کاتالان‌ها مقابل بیلبائو که یکشنبه انجام می‌شود، غایب است. مطابق این گزارش حداقل جریمه‌ای که برای وی در نظر گرفته خواهد شد، چهار جلسه محرومیت است. اما با توجه به رفتار کاملا زننده‌اش،‌ احتمال دارد 12 جلسه محروم شود.

در سال 2013 سرخیو راموس را به دلیل اخراج مقابل سلتاویگو در کوپا‌دل‌ری از پنج بازی محروم کردند. مدافع رئال‌مادرید به دلیل اخراج تنها یک بازی محروم شد و به علت ناسزا به داور و فریاد کشیدن سر کمک‌داور و ناسزاگویی به او چهار بازی محروم شد.

مدافع بارسلونا با وجود شکست تیمش برابر بیلبائو گفت: اگر داوران و شرایط عجیب این بازی اجازه می‌داد، امکان جبران شکست در بازی رفت ممکن بود. اخراح من عجیب بود و عجیب‌تر از آن رفتار داوران در طول بازی. بارسلونا در لالیگا برابر اتلتیک بیلبائو قرار می‌گیرد، صبور باشید و نتیجه آن بازی را هم ببینید، این بازی طبیعی نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها