فردی که با جعل عنوان و انتصاب خود به دستگاه قضایی اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی در آذربایجان غربی کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۸۲۷۱۰۹
قاضی قلابی 100 میلیون تومان به جیب زد!

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اهل سلماس با جعل عنوان و انتصاب خود به دستگاه قضایی و سفارش کردن در خصوص پرونده‌های قضایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند تیمی مجرب از پلیس آگاهی تحقیقات پلیسی خود را آغاز کرد.

سرهنگ النقی‌پور افزود: در تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم دارای دو فقره سابقه کیفری است و به غیر از این جرائم خود را به عنوان قاضی دیوان عدالت اداری معرفی و از این طریق از کسانی که دارای پرونده در دادسرا هستند اخاذی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی گفت: ماموران پلیس با تحقیقات شبانه‌روزی و اقدامات فنی محل اختفای این کلاهبردار حرفه‌ای را در سلماس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری از دو نفر به میزان یک میلیارد و 390 میلیون ریال اعتراف کرد، افزود: این فرد با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی بعدی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها