رییس جمهوری: اگر در سانحه هواپیما، تخلفی صورت گرفته باشد پیگیری می شود

"محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران گفت : اگر درسانحه سقوط هواپیمای c تخلفو کوتاهی صورت گرفتهباشد ، پیگیری و رسیدگی جدی میشود.
کد خبر: ۸۲۵۰۱

به گزارش ایرنا، احمدینژاد روز یکشنبه در حاشیه مراسم یادبود شهدای سانحه هواپیمای c _که در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد در گفتوگویی کوتاه با خبرنگاران افزود: موضوع سانحه هواپیما از سوی دولت در حال پیگیری است و اگر به نتیجه قطعی برسیم ، آن را اعلام میکنیم.
وی ، با بیان اینکه معرفی شهدا و ادامه دادن راه آنان در شرایط فعلی بسیار مهم است،خاطرنشانکرد: شهدای این حادثهبه آنچه که میخواستند، رسیدند و باید راه آنها را ادامه بدهیم.
رییس جمهوری با اشاره به اینکه شهدای رسانهها، قلل رفیعشهادت وجایگاه رفیع شهید را فتح کردند، مصداق این مهم را حضورپرشور مردم در تشییع جنازه و مراسمهای یادبود آنان دانست.
احمدینژاد بر ضرورت الگوسازیاز اخلاق و کار حرفهای شهدای خبرنگار برای بهبود فعالیت رسانهای در کشور تاکید کرد.
یک فروند هواپیمای C-ارتش جمهوری اسلامی ایران که حامل خبرنگاران ، گزارشگرانو تصویربرداران تعدادی از رسانههای جمعی و پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی برای عزیمت به محل برگزاری مانور آبیخاکی نیروی دریایی ارتشدر منطقه چابهار بود ، حدود ساعت روز سهشنبه هفته گذشته به علت نقص فنی ، در شهرک مسکونی توحید نیروی هوایی ، در جنوب غربی تهران سقوطکرد و تمامی سرنشین آن جان باختند.
"سپهدار ساجدی " خبرنگار و "سید مهدی میرافضلی" عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی و "مهدی اناری" و "ابراهیمبقایی" دانشجویاندانشکده خبر نیز از جمله سرنشینان این هواپیما بودند که در این حادثه جان خود را از دست دادند.
شماری از ساکنان شهرک مسکونی توحید نیروی هوایی نیز در این سانحه جان باختند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها