مردی که پس از حمله مرگبار به همسرش قصد خودکشی داشت با دخالت پلیس ناکام ماند.
کد خبر: ۸۲۳۹۸۸

به گزارش جام‌جم، ساعت 10صبح سیزدهم مرداد امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بندرترکمن تماس گرفت و از درگیری میان زوج همسایه‌اش خبر داد و برای پایان‌ دادن به این درگیری درخواست کمک کرد. دقایقی بعد، ماموران انتظامی با حضور در خانه مورد نظر مشاهده کردند زن 38 ساله‌ای غرق در خون در پارکینگ افتاده و شوهرش در حالی که چاقویی در دست داشت تهدید می‌کرد اگر ماموران به او نزدیک شوند، خود را می‌کشد.

ماموران مرد 57 ساله را آرام کرده و با خلع سلاح وی، متهم دستگیر شد. او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی و همسر زخمی‌اش به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد جان باخت.

مرد میانسال که با اتهام قتل رو‌به‌‌رو بود، در بازجویی‌ها گفت: مدتی بود میان من و همسرم اختلاف‌هایی به وجود آمده و باعث درگیری‌‌مان شده بود. روز حادثه دوباره درگیر شدیم. عصبانی شدم و با برداشتن کارد آشپزخانه سراغ همسرم رفتم تا او را بکشم که فرار کرد، اما راهش را سد کردم و با چاقو ضربه‌هایی به وی زدم. همسرم در حالی که زخمی شده بود خود را به پارکینگ رساند و همان جا افتاد.

همسایه‌ها که متوجه ماجرا شده بودند، خود را به پارکینگ رسانده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سرهنگ حسین گلوی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن در این باره به جام‌جم گفت: متهم پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها