در ماه ژانویه، مدیرعامل سابق شرکت موتورولا، گفت: موتورولا و گوگل مایل بودند تا نکسوس 6 سال گذشته را به سنسور اثر انگشت مجهز نمایند. اگر مایل هستید تا بدانید که ظاهر نکسوس 6 موتورولا با این سنسور چگونه است، تصویر درز یافته جدیدی در چین می‌تواند به شما کمک نماید.
کد خبر: ۸۲۳۷۶۳
ظاهر نکسوس 6 با سنسور اثر انگشت چگونه است؟

همان‌طور که دنیس وودساید اعلام کرد، نکسوس 6 به یک سنسور اثرانگشت در پشت گوشی مجهز خواهد بود. اگر دقیق‌تر بخواهیم بگوییم، این سنسور قرار بود در حفره پشت نکسوس 6، یعنی همان محل جای‌گیری لوگوی موتورولا در نسخه تجاری آن، آرام بگیرد.

در نهایت، این دو کمپانی تصمیم گرفتند تا نکسوس 6 را بدون سنسور اثرانگشت معرفی نمایند؛ واقعیت آن است که بزرگ‌ترین تامین‌کننده سنسور اثرانگشت توسط اپل خریداری شد.

در ادامه، می‌توانید تصاویر نکسوس 6 را با سنسور اثر انگشت آن مشاهده کنید:

به گزارش آی تی رسان، یکی از مواردی که در تصاویر مشخص نیست، نرم‌افزاری است که به کاربر اجازه می‌دهد با سنسور اثر انگشت، گوشی خود را باز نماید یا با آن، به خرید آنلاین بپردازد.

همچنین اندروید آب‌نبات چوبی به‌صورت بومی، از حسگر اثر انگشت پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین گوگل مجبور بود تا برخی تغییرات را در قسمت نرم‌افزاری نکسوس 6 خود به‌وجود آورد.

در میان پیشرفت‌های بسیاری که نسخه M سیستم‌عامل اندروید گوگل با خود در کنفرانس I/O به همراه داشت، پشتیبانی بومی سنسور اثر انگشت یکی از نقاط برجسته آن بود.

اکنون که دیگر سیستم‎‌عامل اندروید می‌تواند به صورت بومی، از سنسور اثر انگشت پشتیبانی نماید، انتظار داریم تا محصولات آینده سری نکسوس گوگل همراه با این سنسور معرفی شوند البته هنوز هیچ چیزی تایید نشده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها