مشخصات سخت‌افزاری نسخه بعدی سری تلفن‌های همراه هوشمند نکسوس

مشخصات فنی نسخه بعدی نکسوس

یکی از تحلیل‌گران صنایع فناوری مدعی شده است که توسط منابع خاصی به اطلاعات سخت‌افزاری نسخه بعدی همراه‌های هوشمند سری نکسوس که توسط هواوی ساخته خواهد شد پی برده است.
کد خبر: ۷۹۶۵۹۸
مشخصات فنی نسخه بعدی نکسوس

جام جم کلیک: شاید اگر بخواهید بهترین اجرای سیستم‌ عامل اندروید را بر روی یک دستگاه همراه ببینید می‌بایست به سراغ یکی از دو سری دستگاه‌های وان پلاس وان و یا نکسوس بروید. در میان این دو سری، محصولات رده نکسوس با نظارت مستقیم شرکت گوگل ساخته می‌شوند و به همین دلیل نیز همواره از آخرین بسته‌های به‌روزرسانی سیستم‌عامل، امکانات جدید و بسیاری از مزایای اندروید بهره‌مند هستند که شاید سایر محصولات با فاصله‌ای چند ماهه آن‌ها را دریافت کنند. البته این محصولات از نظر سخت‌افزاری توسط یک شرکت خاص ساخته نمی‌شوند و هرچند وقت یک‌بار گوگل به سراغ یک شرکت رفته و نسخه‌ای از نکسوس را با همکاری آن‌ها به بازار عرضه می‌کند.

شایعه‌ای که به تازگی در شبکه اینترنت منتشر شده است حاکی از انتشار نسخه جدید نکسوس توسط شرکت هواوی است ولی طبق اعلام مدیر بخش تحقیقات شرکت الکترونیکی بزرگ Shenzhen Huaqiang در چین، این دستگاه به سخت‌افزار بسیار نیرومندی مجهز خواهد بود. این محقق که جیوتانگ پان نام دارد درباره سخت‌افزار این دستگاه به این موارد اشاره کرده است:

نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل
پردازنده 8 هسته‌ای شرکت کوالکام از نوع اسنپ دراگون 810 با معماری 64 بیتی

شایان ذکر است که سایر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه منتشر نشده است ولی ابعاد نمایشگر آن نشان دهنده این است که گوگل قصد دارد تا مشتریانی که نکسوس 6 را بیش‌از‌حد بزرگ می‌دانستند را نیز راضی نگاه دارد و به همین دلیل نیز شاهد کاهش ابعاد نمایشگر به میزان 0.3 اینچ هستیم. زمان دقیق عرضه این محصول اعلام نشده است ولی شایعات بر عرضه آن در پایان سال جاری میلادی تاکید دارند.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۰
۰
ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها