محصول جدید «اچ تی سی» در حالی لو رفته که از مشخصات آن می توان صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی را نام برد.
کد خبر: ۸۲۳۴۱۴
محصول جدید«اچ تی سی» لو رفت

HTC، کمپانی تایوانی است که توانسته نگاه های مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. محصول جدید در سری اسمارت فون های Desire خواهد بود و Desire ۸۲۸w نامگذاری شده است. این محصول از ویژگی های جدیدی نسبت به محصولات پیشین سری Desire برخوردار شده است. Desire ۸۲۸w از مشخصات فنی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع Full HD ، رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۴۰۱ ، رم ۲ گیگابایتی، Snapdragon ۶۱۵، چیپ ست هشت هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی و همینطور حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و با قابلیت ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت را برخوردار است.

به گزارش مهر، از دیگر ویژگی های این محصول می توان به بزرگ شدن اسپیکرها و عرضه در دو نسخه تک و دو سیم کارته اشاره کرد. Desire ۸۲۸w به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی تجهیز شده است. این محصول از سیستم عامل اندروید ۵.۱ و رابط کاربری HTC sense پشتیبانی می کند.

این اسمارت فون در رنگ های متفاوتی مانند سفید، مشکی، قرمز، نارنجی، آبی پر رنگ، خاکستری و طلایی وارد بازار فناوری خواهد شد. این محصول از ابعاد ۱۵۷.۷×۷۸.۸×۷.۹ میلی متر و وزن ۱۵۰ گرمی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها