118 پاسخگو نیست/ آقای اسدی از اسلامشهر با اشاره به یک مشکل قدیمی گفته چرا سامانه 118، تلفن مراکز و بانک‌های مختلف را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار نمی‌دهد؟!
کد خبر: ۸۲۲۵۰۸

کیفیت نان خوب نیست / جمعی از شهروندان از شهرهای مختلف کشورمان هم در تماس با جام‌جم از کیفیت نان‌های مصرفی گله کرده و پرسیده‌اند چرا با وجود آزادپزی بیشتر نانوایی‌ها، بر کیفیت نان‌ها نظارت نمی‌شود؟

خیابان تهران در قرق تاکسی‌ها/ یکطرفه بودن بیشتر خیابان‌ها در قائمشهر مشکلی است که آقای گوران با جام‌جم در میان گذاشته و گفته خیابان‌ اصلی شهر هم که خیابان تهران نام دارد، در اختیار رانندگان تاکسی است و تابلوی عبور ممنوع دارد. همین مساله ساکنان شهر و بخصوص مسافران را با دشواری‌های زیادی مواجه کرده است. کاش مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند.

شپش هنوز بیداد می‌کند / یک مادر نگران از منطقه 17 شهریور تهران هم در تماس با جام‌جم از آلوده شدن کودک پنج ساله‌اش به شپش در یکی از مراکز پیش‌دبستانی این منطقه خبر داده و از مسئولان بهزیستی خواسته نظارت بیشتری بر مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک‌ها داشته باشند.

جوابیه/ در پی درج پیامی در 15 تیرماه تحت عنوان «عدم تحویل واحدهای مسکن مهر» مدیرکل راه و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر 99 ساله شهر کرج بجز 5 پروژه از 52 پروژه که در حال ساخت است، در مرحله تقسیط و تحویل واحد به متقاضیان قرار دارد. پروژه‌های در حال ساخت نیز پس از اتمام به مرحله تحویل واحد خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها