شورای تامین استان اردبیل اعلام کرد، مسئولان قضایی و انتظامی خارج از نوبت در حال بررسی و رسیدگی به پرونده قتل پزشک این شهر هستند.
کد خبر: ۸۲۰۳۶۱

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل، شورای تامین استان درخصوص حادثه منجر به قتل دکتر اصغر پیرزاده بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛ به اطلاع هموطنان آگاه و فهیم می‌رساند، پس از اقدامات اولیه مراجع قضایی و انتظامی به منظور بررسی نهایی موضوع این جنایت، شنبه در شورای تأمین استان جلسه‌ای تشکیل شد و در رابطه با ابعاد و جزئیات این حادثه دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان گزارش خود را ارائه کردند.

اطلاع‌رسانی‌های اولیه توسط برخی افراد، سایت‌های خبری و رسانه‌ها، به علت شتابزدگی، گمانه‌زنی‌های شخصی و استناد به اطلاعات غیرموثق صحیح نبوده و متاسفانه موجب تشویش اذهان عمومی شده است. برخلاف آنچه اعلام شده، حادثه در بیمارستان، منزل بیمار و مطب خصوصی اتفاق نیفتاده است. همچنین در وقوع حادثه هیچ رابطه حرفه‌ای مربوط به امور پزشکی بین قاتل و مقتول مطرح نبوده است. مراجعه دکتر پیرزاده به خانه قاتل برای موضوعی شخصی بوده که به درگیری آنها و سرانجام قتل دکتر پیرزاده توسط قاتل به ضرب چاقو منجر شده است.

دکتر پیرزاده روز پنجشنبه با ضربه چاقو در خانه مجردی پسر دانشجویی به قتل رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها